• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

hör ni jag ska vara rolig och ge varje dag till er mina vänner dagens citat... juh bara en per dag .. ni får inte fler hur mycket ni än tigger.. så get along med det!

här kommer dagens citat: Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas

• sk@lman

mm det verkar logiskt.. en cirkusstjärna.. hon kanske jobbar som elefant på cirkus och får bananer som belöning varje gång hon får en bra läte av sin trut som hon håller i munnen med sina TÄNDER .. det lät som ett roligt jobb.. jag kanske skulle börja jobba som det, näe inte elefant .. hellre en noshörning eller flodhäst.. kankse tom. en buffalo

• sk@lman

"Jag misstror kameler. Och för den delen alla andra som kan klara sig utan en drink en hel vecka"

• sk@lman

så nu var det slut med citater.. det var det näst tråkigaste jag vart med om i hela mitt liv.. Och om ni nu insisterar så kan jag berätta att det tråkigaste och mest dramatiska som hänt i mitt liv hände imorse när jag vaknade och gick till datarummet (mm min data är bortskämt och har fått ett eget rum med blåa tapeter och gardiner)och märkte att min kära viktiga tråd (som hålelr mig vid liv ) var borta!!!

• sk@lman

jag får verkligen hoppas att Oms fikar bananer coh lite mer bananer och som vi vet är dom godast när dom kommer från arabien

• sk@lman

jag har aldrig vågat ta diagnoser men du är juh grymt bra att göra personlighetsdiagnoser.. det kanske ingår i tandläkarutbildningen?

nu ringer klockan.. tid för att äta !

men tro mig .. ILL BE BACK! .. alltid

• sk@lman

e-tuna: skillnaden var juh inte stor va .. och vad är du för person som snor från handikappade? U are pure mean!

Akta dig mia du som blivit handikappad nu.. e-tuna kommer nog sno allting från dig.. tom. din mammut som du plötsligt fått från vem då??? och vad har du döpt denna stackars djur? Kanske heter han (eller är det hon) ännu värre än mia

och inte önskar man en mikro på bröllopspresent.. jesus din blivande kommer såå vilja döda dig när ni får en mikro, papput och en krycka i bröllopspresetn.. och om din man skulle verkligen verkligen älska dig så skulle han stå och vara din krycka.. kan du itne ta stöd av mammuten du äger? så slipper e-tuna råna handikappade ?

• sk@lman

eller är din mammut din blivande????

• sk@lman
    jag är chockad över att du ska sno från handikappade e-tuna..

jag skulle behöva en ny tandborste .. kan du försöka snatta en sån med?
  • sk@lman

näe tyvärr du kan inte köpa min klocka men jag är överraskad positivt för att någon annan än jag älskar gröna bananer, choklad, och sudoku.. what else you need my girl?

vad arbetar du med? gissade vi rätt när vi chansa på cirkusstjärna? :D

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla