Inlägg från: Lotta på Bråkmakargatan |Visa alla inlägg
  • Lotta på Bråkmakargatan

Sent ute???

Hjäp! När man läser om alla andra, så verkar det som att man är sent ute??? Herregud, juni -07 är ju ändå rätt så långt bort... eller???

• Svar på tråden Sent ute???

Alla jag känner har stämplat mig som hysterisk bara för att vi prel.bokade lokal så tidigt... Och här inne ser man ju folk som har allt fixat och klart 1 år före själva datumet???!!

Nu har vi även börjat vackla ang. denna lokal, så idag har jag försökt gnida geniknölarna för att komma upp med nya idéer. Inte lätt!

Visst jag vet ungefär hur min klänning ska se ut. Och jag vet vilken sömmerska jag ska kontakta, men det får vänta tills våren (typ feb/mars). Jag vill ju gå ner lite i vikt innan jag fixar brudstassen!

Vi vet vilken kyrka vi vill ha (familjetradition), men den är inte bokningsbar förrän om några veckor, så det är bara att ge sig till tåls.

Har försökt boka band, men ingen återkommer, då de verkar tycka att sommaren -07 ligger långt bort.

Jag känner att planerar man för mycket nu, så hinner man ju ändra allt före det är dags...

Oavsett om ni är duktiga på att planera eller inte - blir ingen mer än jag förbannad över hur dyrt allt är???

Vi kommer att ha en hyfsat rejäl börs att ösa ur (eget + spons fr. schyssta föräldrar)... men ändå!!! Det känns absurt att sprätta iväg så himla mycket pengar för en enda dag!!! Min blivande man blir blek, så fort jag nämner vad saker kostar. Och så kommenterar man lite käckt: Men alla andra kan ju!!!
    Jovisst, men ändå!

Man kan få en bil, grundplåt till hus etc. för vad man lägger på en enda dag...

Svar på tråden Sent ute???