• Louise 2003

Pysselträff 2 i Stockholm

Hej Brudar!

Vad säger ni om en pysselträff till? Det var många som ville men inte kunde komma på träffen som var i helgen, och vi som var där vill pyssla mera!

Vi tänkte oss en träff innan jul, men inte i december (för då går all energi åt till glöggdrickande).

Hur ser t ex söndagen den 24:e november ut för er?

// Louise

• Svar på tråden Pysselträff 2 i Stockholm
  • helmi

Hej Louise!
    jag vill jätte gärna vara med. Den 24 passar bra. Hur kan jag maijla dig?
    MVH Kristiina

• Elin 7/6 2003

Hej Helmi och alla andra pysselsugna!
    Du kan maila till mig då jag och Louise fixar dessa träffar tillsammans. Min mailadress är
    elin.forsmark@infocar.se

Maila dit så hör vi av oss närmare med exakt tid och vägbeskrivning.
    /Elin

• Popflickan

Det är ju sista dagen på Filmfestivalen, ojojoj, hm vore ju kul att vara med för då har jag varit på Bröllopskryssningen också och förhoppningsvis fått lite inspiration! Tänk om det är någon bra film då som jag inte hunnit se innan (har hittat en 35 filmer jag vill se!!) som går då.. hmmm..

Jag jobbar på Festivalen förresten, det är superroligt! Är det någon som ska gå?
    Pratar alltså om Stockholm Filmfestival!

• Elin 7/6 2003

Har en jobbarkopis som oxå har jobbat lite på filmfestivalen förut. Han har tagit ledigt nu för att kunna gå, så jag har förstått att det är viktigt. Han sitter på luncherna och lägger schema för hur han ska hinna se filmerna.

Men vi får väl hoppas att du hinner smita ifrån några timmar på söndagen för att pyssla lite. Du är i alla fall jättevälkommen. Jag ska oxå på kryssnigen och hoppas få massa bra inspiration där! Vi kanske ses där!

/Elin

• Popflickan

*höhö* Ja, första dagarna på försäljningen kommer våra filmtokar som tar ledigt från jobbet en vecka, och köper biljetter till en så där 40-50 filmer!!! De betalar lätt en 2500 spänn för en veckas filmfrosseri!

Och det roliga är att det är jättemånga som gör så!! De är helt underbara!
    Kunde jag inte gå gratis skulle jag inte ha råd att se mer än en 10 filmer kanske...

kolla på filmfestivalen.se om ni är nyfikna!

Ja, jag tror att det är rätt många härifrån som ska med på kryssningen, det ska bli såååå roligt!! *längtar*

• J&B

Hej!

Jag är ganska ny här, har varit med i 2 veckor...Jag ska gifta mig den 28 juni. Är osäker på om jag är den pysslande typen? Platsar jag?

• Elin 7/6 2003

Hej J&B!

Välkommen till BT!

Alla platsar på våra träffar. Man måste inte pyssla om man inte känner för det utan kan sitta och titta på och prata.

Förra träffen blev det mest pratande på ändå, även om några av oss pysslade under tiden. Det är inte så ofta som man får prata bara bröllop med en hel hög tjejer som är exakt lika uppe i det som en själv!

Hör av dig om du vill vara med!

/Elin

• J&B

Hej Elin!

Tack för inbjudan! Mina vännina håller på och "go nuts" av och höra mig prata om någonting som ska hända om 8 månader.

Jag kommer gärna med. Hur gör man?

//Carolina

• Elin 7/6 2003

Vad kul att du vill komma!

Maila mig på:
    elin.forsmark@infocar.se
    så hör jag av mig närmare om exakt tid och plats.

Datumet är satt till den 24:e och tiden kommer nog bli nån gång runt lunch.

/Elin

• Mia(o)

Kan man få vara med fast man redan är gift? Fast en anna gång, vi är på BT resa till Åland då? Kram Mia

mia_sese@yahoo.se

Svar på tråden Pysselträff 2 i Stockholm