• Louise 2003

Pysselträff 2 i Stockholm

Hej Brudar!

Vad säger ni om en pysselträff till? Det var många som ville men inte kunde komma på träffen som var i helgen, och vi som var där vill pyssla mera!

Vi tänkte oss en träff innan jul, men inte i december (för då går all energi åt till glöggdrickande).

Hur ser t ex söndagen den 24:e november ut för er?

// Louise

• Svar på tråden Pysselträff 2 i Stockholm
  • Carro Julibrud

HEj på er!
    JAg skulle jätte gärna vilja vara med. JAg har varit in på denna sida ett tag och läst inlägg som folk har gjort och jag tycker verkligen att det låter så skojigt med pysselträff eller att man sitter och snackar och får idéer av andra. Det är ju så jätte skojigt att planera för bröllop. JAg skulle jätte gärna vilja vara med om det finns plats för mig med. JAg ser att det ska vara något den 24 november får man hänga på.

• Louise 2003

Hej på er!

Mia(o): Jag är inte den som är den, visst är du välkommen! Om det här blir lyckat och om folk är intresserade så blir det nog fler träffar snart. Vi kan säkert behöva goda råd och lite vishet av dig som redan är gift. Maila gärna till Elin så har vi din adress. Ha det så trevligt på Åland!

Carro: Vad roligt att du vill vara med att pyssla och prata bröllop! Naturligtvis är du väldigt välkommen den 24:e. Maila till Elin så hör hon av sig om tid och plats.

Kram,

Louise

• Elin 7/6 2003

Självklart får alla komma på pysselträffen. Det är kul om det kommer nån som redan har gift sig oxå då vi bilvande brudar kan få lite tips!

Vi kommer höra av oss närmare om tid och plats så om ni vill vara med så är det bara att maila till mig, om ni inte redan gjort det.

/Elin

• Elin 7/6 2003

Flyttar upp lite eftersom det börjar närma sig nu. Nån mer som är intresserad av att vara med på träffen?

/Elin

• Louise 2003

Det här ska bli riktigt roligt! Det verkar som att vi blir ett stort gäng nästa söndag.

Hedde: om du inte har mailat Elin redan så gör gärna det, för det är hon som kommer skicka ut vägbeskrivning och så.

Vi ses!

// Louise

• tumsan

Låter jätte kul med pysselträff!!!!Jag blev sååå nyfiken när jag läste att ni gjort era egna tiaror! Är det någon av er som kan tipsa mig om hur ni gjorde!?

• Louise 2003

Jag köpte ett tunt silverfärgat diadem, silvertråd och pärlor i olika former och sen var det bara att linda tråden runt diademet och få dit pärlorna där jag ville ha dem. Det blev inte perfekt på första försöket, men till slut fick jag till det. Nu är jag jättenöjd, den blev precis som jag ville ha den.

Det finns en del bilder på nätet som man kan utgå från, och fördelen är att det alltid går att ta upp silvertråden och börja om från början. Lycka till! // Louise

• Elin 7/6 2003

Hej alla pysselbrudar!

Nu är det sista chansen att anmäla sig till vår andra pysselträff. Den kommer alltså vara nu på söndag den 24:e november, runt lunchtid nån gång. Maila till mig (länken finns högre upp) om ni vill vara med och inte har mailat tidigare, så mailar jag tillbaka exakt tid och plats.

/Elin

• Louise 2003

Hej allihopa!

I morgon är det dags! Det är ett gäng blivande brudar som har anmält sig och jag hoppas att så många av er som möjligt kan komma. Det ska bli så roligt!

Jag vågar mig inte på några löften, men jag ska verkligen försöka komma upp i morgon bitti så jag hinner baka muffins eller nåt. Jag tror att det borde fungera, men det kan ju vara tungt att komma upp på morgonen. I värsta fall blir det köpekakor.

Några av er åkte med på bröllopskryssningen väl? Jag kunde inte åka med, men jag ser verkligen fram emot att få höra allt om det.

Jag har ett gäng pysselböcker, men är det någon som har något annat roligt, gamla bröllopstidningar eller så, ta gärna med det! Min slöja borde också vara klar för att visas upp tills dess (håller precis på att ordna det sista, sen får vi se om den blir bra eller inte).

Vi ses!

// Louise

• Popflickan

Hej!

Lite sent kanske, men hur var träffen?? Hade ni trevligt? Kom ni på nåt skoj pyssel?

//Lena

Svar på tråden Pysselträff 2 i Stockholm