• nenne78

kidnappningsidéer...

jag fick en byggjobbare (sååå sexig) som klev in på morgonen och gav mig en lapp. Jag är helt såld på såna karlar...

En grej som vi gjorde i stockholm, var att alla klädde sig i vita lakan, vi skrev en stoooor banderoll där det stod:
    "Vi väntar på vår kärleksgudinna, var hälsad farbror proffi" (hon kallas så av sin pappa). Vi sjöng en "väckelsesång" om att vi ville vara där hon var, för där är det bra... och spelade på munspel, triangel och andra instrument. Alldeles vid trappen på plattan! Sen "råkade" hon och hennes syster gå förbi. Hon såg oss inte först, utan noterade bara att det var en hon kände igen i gruppen, och tänkte: jaha, är Saga med i något sånt där... innan hon kände igen oss alla. SUCCÈ!! Kräver då en viss planering och tajming...

• nenne78

en grej jag hört som tyckte var grymt kul (det kommer flera av er INTE att tycka...):

En kille blir kidnappad. Han hinner se, innan han får ögonbindel, att alla kompisar tar av sig alla kläder och drar på sig svarta sopsäckar. Han kläs också av och får på sig en sopsäck och sen drar de iväg på stan. Det tjoas och fnissas och när de kommer fram dit de ska, drar de av honom ögonbindeln. Det visar sig då att han har haft en genomskinlig plastsäck... MOOOOOOOOAAAAAHAHAHAHAHHAH!!!!!!! Grymt kul!!

Jag vet att min m2b hade tyckt det med, om han hade råkat ut för det. Och jag hade garvat läppen av mig...

• nenne78

jag hade nog tyckt att det var lite skämmigt, men bjudit på det. Vem hade känt igen mig med ögonbindel, liksom?? Fast jag tror inte att alla skulle uppskatta det...

• nenne78

KAKMONSTRET!!! AAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAH! Det hade jag uppskattat, h*n är ju min idol!!!

vad är det som stavas med K? Kaka! Kaka stavas med K!

Svar på tråden kidnappningsidéer...