• Sandgren

Gör man så?

Det där buset verkar ju vara lite väl grovt... Men jag blev nästan lite besviken att ingen gjort något mot vårt hus när vi var bortresta för bröllopet, vi hade tyckt det vore kul! Har vänner som fått huset inlindat i toapapper o sånt. Men det är ju olika vad man har för humor, men jag hade tyckt det vore kul att någon gjort sig ansträngningen för oss så att säga

• Sandgren

OJoj, ni verkar varit drabbade, läste om det där med ringen. Jag hade blivit vansinnig!

• Sandgren

Hmmm.... annons om fest hemma hos dom kanske? annons är kanske lite grovt, men om ni sickar ut brev (utan era namn) om en bjudning hemma hos dom! Vissa får de säkert nys om i förväg så att de kan dementera, men vissa dyker kanske bara upp Men å andra sidan drabbas ju andra oskyldiga av att fara i onödan på fest, så det kanske inte år sån bra ide.

Men nu har jag det! Lägg ut anons om väldigt billig bil eller nåt sånt, då kommer folk att ringa i mängder hem till dom!!!

• Sandgren

Maria: Oj, vilket häftigt bus! Verkligen ovanligt att få till ett sånt bus! Jag hade fått sån panik!

Svar på tråden Gör man så?