Inlägg från: Smultronpuss |Visa alla inlägg
  • Smultronpuss

Gör man så?

Förstår inte hur s.k. "vänner" kan bete sig sådär på ens bröllopsdag. Det värsta jag hört var nog ändå när min väninna gifte sig.

De hade en underbar bröllopsdag, men när de kom hem hade några arbetskamrater brutit sig in i huset...jo, ni läste rätt, de hade brutit upp ett fönster och klättrat in. Väl inne hade de vänt upp och ner på hela huset. När min vännina och hennes nyblivna man kom hem fick de sig sitt livs chock...så fruktansvärt såg det ut. De hade bl.a. hängt upp hennes använda trosor och bh:ar i takfläkten.

De värsta av allt var att det såg ut som ett inbrott så istället för att ha en underbar natt som nygifta, fick de ringa efter polisen som kom och undersökte huset och förhörde dem. Dagen efter kryper det fram att allt bara var ett bus...de har bara fått reda på en av personerna för de andra tiger som muren.

Förutom pinsamheten över att behöva ringa polisen igen och säga att det tydligen bara var ett "roligt" skämt så kan ni ju tänka er förnedringen av att veta att ens arbetskompisar vart och rotat bland ens smutsiga underkläder.

Med vänner som dem behöver man inga fiender :(

Svar på tråden Gör man så?