• Flinga

Gör man så?

Det finns gott om jäkelskap man kan göra för att hämnas. Och hämnas, det bör man, om man har så jävliga vänner som ni.

Man kan vira in deras bil med silvertejp.

Man kan sätta handavtryck överallt på alla deras fönster

Man kan köpa steriliserade kackerlackor i en djuraffär och släppa in dem i brevinkastet

Man kan åka ut och plocka ihop en låda mördarsniglar som man släpper ut i deras trädgård på natten

Man kan gå in i kontrollpanelen i deras dator och ändra varenda jämrans ljud till något skitstörigt windowsljud. Så bara de stänger ett fönster så låter det "plinketiplong!"

När man ändå är där kan man passa på att ändra musen till vänsterhänta. Så funkar knapparna tvärtom än vad de brukar. Korkade personer klurar aldrig ut det.

Man kan hälla sirap på deras musmatta

Vaddå??? It's all in good fun. Om man skämtar med andra får man tåla att skämtas med. Hihihi

• Flinga

Åååå, vad vuxna ni är.
    Små hämnder, som ingen vet att man har gjort,tycker jag är otroligt rogivande. Sedan kan man gå vidare med sitt liv. Det ska inte vara så taskigt att man inte kan leva med det.

Nu har jag å andra sidan aldrig gjort något så drastiskt som att lägga sniglar i folks trädgårdar, men jag vet en annan som gjorde det. Han ligger för övrigt också bakom den med kackerlackorna.

Men jag måste säga att det i båda fallen var synnerligen välförtjänt. Jag tycker inte att man ska låta folk sätta sig på en. Jag tycker inte att man ska vara förnuftig och återhållsam. Bättre att släppa ut det, vara lite galen en stund och drabba den som drabbas bör. Istället för att snörpa på munnen och tro att man har bevisat något genom att bli sur.

Men det är kanske bara jag. Jag vänder inta andra kinden till. Jag har gjort det så många gånger och bara fått mer stryk. Om någon ger mig en örfil stampar jag dem på foten.

Tryswe: De kanske inte tänker "åh vad dumma vi var", men det lär de ju inte tänka ändå.

Svar på tråden Gör man så?