Inlägg från: Top secret bride |Visa alla inlägg
  • Top secret bride

Gör man så?

Tips på lite "snälla" bus - om man vågar sig på ett sånt inlägg här

Pilla ner solrosfrön i blomkrukorna - efter några veckor börjar det gro "ogräs" bland alla fina krukväxter...

Skruva ur alla (ALLA!) lampor: tak, golv, vägg, fläkt (de enda som kan vara svåra är ugn och kyl/frys) - och lämna en massa block- och värmeljus samt tändstickor! Dagen efter dimper ett brev ner med skattkarta. Målet: skokartongen med alla glödlampor!

När brudparet bor i lägenhet med dubbla dörrar till trapphuset kan man stänga den inre dörren och sedan även den yttre. Sedan stoppar man in reklamblad i MÄNGDER. Bäst om man är flera som har sparat några veckor!
    Allra roligast är detta om brudparet har "ingen reklam tack" på dörren...

Sen är det ju alltid trevligt att avsluta sina bus med något trevligt, typ en flaska vin eller champagne eller varför inte fylla kylen med färskvaror?

• Top secret bride

Mmm...
    Så kan man ju oxå göra
    Men bland våra vänner finns en massa "Emil i Lönneberga" som ääälskar att göra hyss och så länge man vet vad som uppskattas så är det bara att köra!
    Förväntar mig nästan att de kommer hem till oss!

• Top secret bride

Mamma & pappa!
    Och de älskar också bus! Ha ha

Hur som helst tycker jag att det är riktigt trist att vindruva (och några andra i den här tråden) har blivit utsatta för riktigt usla "bus" av sina s k vänner.
    Bra att du visat ditt misstycke tycker jag. Hoppas de förstår vad de ställt till med.

Svar på tråden Gör man så?