• Snart_FruL

Gör man så?

Jo jag har väl också hört talat om en hel del "bus".

Alltifrån att de blött ner alla brudparets underkläder och sen lagt in dem i frysen.

Att de gömt massor med väckarklockor i sovrummet som ringde vid olika tider under natten.

Och så det värsta av allt, paret som kom hem och de hade stökat till och slängt mjöl i deras plyschsoffa, som inte gick att rädda.

Hade min kompisar gjort så, så hade jag sagt upp bekantskapen!!

• Snart_FruL

Nyårsbruden

Så du menar att man glatt ska ta att man får städa i 10 timmar, att ens barn kan fara illa, eller att ens möbler är förstörda och liknande. För ens sk vänner skämtade ju bara.

Det kommer jag inte göra, och nej jag kommer inte lägga ner någon negativ energi på sådana vänner. Jag kommer bara ge dem en fet spark ut ur mitt liv!

• Snart_FruL

Nyårsbrud

Det händer att sk kompisar busar så att saker blir förstörda. Jag vet ett par som fick slänga sin plyschsoffa efter att deras "vänner" hällt mjöl i den som "bröllopsbus".

Och vad händer om man faktiskt inte kan vänta med att städa till att vännerna hinner komma och hjälpa till. Som för vindruva som har en liten som skulle ätit pappersbitarna om de inte städade bort dem direkt.

Mycket kan jag med lätthet förlåta, och visst kan folk göra missbedömningar. Men jag tycker inte att det är en liten missbedömning att mer eller mindre vandalisera hemma hos folk jag tycker det är respektlöst. Och om mina vänner inte klarar av att visa mig respekt så är de inga vänner jag behöver.

Men det är ju jag och jag tror nog att mina och min m2bs vänner vet att hos oss busar man inte på det sättet. Jag kan ta väckarklockor i hela sovrummet, infrysta underkläder och andra småbus, men inte att man stökar till, smutsar ner eller förstör.

Svar på tråden Gör man så?