• Lilla Li

Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?

Hej hej!
    Har precis förlovat mig och kommer stå brud den 7/7-07 i Jönköping. Finns det några andra brudar i Jönköping som det närmaste året har lust att träffas över en fika då och då för att ventilera och ge varandra tips och idéer? Skulle vara jätteroligt! Jag är nyinflyttad dessutom så det skulle vara kul att träffa lite nytt folk. :)

Kram Annelie, 22 år

• Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?
  • E-L

korall: Tack så mycket!

Fikat den 3/10 kan jag dessvärre inte komma på! Synd! Jag rider på tisdagar och kl. 18.30 står jag som bäst och ryktar hästen

• Ängla

Hej tjejer, tack för inbjudan att vara med på er fika på tisdag!

Jag kan tyvärr träffas inte denna gång men ni får såklart gärna ställa frågor till mig eller de andra här på BT om olika saker, vi har ju rätt bra koll på frissa, smink, kyrkor, fotoplatser vid regn etc. Dessutom kollade jag och min make in hela ca 10 olika festvåningar innan vi bestämde oss..

kram från Ängla som gifte sig 29 april i år

kram från Ängla

• Ängla

menade kan tyvärr INTE träffas denna gång
    sorry...

• JHO

Kan tyvärr inte heller komma imon! Jag tränar på tisdagar från 17-20.... Men nästa gång är jag med!!
    kram johanna

• Lilla Li

JHO:

Synd! Vi får försöka undvika att planera det på tisdagar i framtiden då. :)

• Lilla Li

Jag kan inte komma ikväll! :(

Han som jag samåker med till Linköping är hemma och vårdar både fru och barn. Så jag får ta buss upp själv, vilket betyder att jag inte kom hit förrän 8:30 idag. Så jag måste jobba senare än vanligt och är nog inte hemma förrän 20:00 ikväll. :( Så jag hänger inte med idag tyvärr.

18:30 på Claras 3/10

Kommer:
    Korall
    CmD

• korall

då kanske vi ska ta o flytta träffen?

Lilla Li, har du CmDs mobil nr? Kan du messa mig det isf så jag kan meddela henne att det är inställt ikväll? Kanske nån annan har förslag på nytt datum?

TRÄFfEN IKVÄLL ÄR INSTÄLLD!!!

• korall

alltså jag ställde in träffen eftersom cmd inte kunde vara med så länge, dessutom var det lite strul med barnvakt för min del. hoppas det är ok?

• Lilla Li

korall: Ja det låter väl vettigt. Dessutom skulle det ju bara bli ni två. Inte mycket till bröllopsträff. :P Jag har sms:at dig nu, såg du det?

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?