Miss Cee
Alla bröllop är definitivt lika fina. Alla har ju sin personliga stämpel.
Andra får givetvis ta lån och göra och lägga precis så mycket dom vill på sina bröllop.
Det finns ju mycket här i världen man inte är överens om och som är olika bra för olika personer.
Personligen så skulle jag aldrig vilja ha en brudkrona t ex och tycker det är fult. Men det är ju MIN personliga åsikt. Det finns ju andra som tycker det är jättefint. Vi tycker och tänker ju helt enkelt olika. På samma sätt menar jag att ur min synvinkel är det vansinne med lån för bröllop även om någon annan kan tycka att det är jättebra.
Olika liv
Olika åsikter
Olika synvinklar.
Ur mitt liv, åsikt och synvinkel är det vansinne med lån för ett bröllop. Jag läser gärna om andra som debaterar för lån och varför. Men min såikt står ju kvar för det. Hur var och en gör är ju ändå alltid slutgiltligen upp till en själv. Men det kan vara klokt att läsa andras åsikter och ta in råd, kanske ser man något som man inte tidigare tänkt på. Eller så står man fast vid sin åsikt och tycker ändå den var klokast för en själv.
Jag tycker inte det handlar om att bråka, tjaffsa eller se ner på någon annan. Bara om olika åsikter som uttrycks. Och vi kan ju faktiskt komma överens om att inte komma överens :D