• Roslagsbrud

Roslagsbrud har blivit en ärbar kvinna...

Så har då även jag klarat biffen! Roligt har det varit att gifta sig på "äldre" dar, kan varmt rekommenderas!

roslagsbrud.blogspot.com/

• Svar på tråden Roslagsbrud har blivit en ärbar kvinna...
  • Hanna76

ååh, vad fina ni var och vilka fina bilder på er nere vid vattnet!

Grattis!!

• Örebroare

Vad fina ni var och vad härligt det såg ut! Strålande sol och blå himmel...

Stort grattis!

• Duchess

När jag läste texten och kikade på bilderna, så kände jag (trots att jag inte känner er) hur det lyste igenom att ni två verkligen gjort ER dag. Det kändes genomtänkt men inte pretentiöst. Personligt, inte massproducerat.

Massor av grattis!

• BoIs

Härliga bilder och vad jag förstår ett härligt bröllop.
    Fortsatt Lycka till!!

• evkasu

Åh vad fina ni var och din klänning och bukett var ursöta!!! Precis ett bröllop i min smak.

Stort grattis!

• Torvan

Grattis, vilken härlig läsning och fina bilder. Instämmer helt med Duchess här ovan!

• feonix

Vad fint det var. Jag har beställt en brudbukett i samma anda och färger, hoppas att min blir lika fin.

Ett stort grattis!!

• somsom

Jätte mycket grattis!!

Vilken fin dag ni måste haft.

Bilderna var verkligen fina, liksom Ni.. !!

Kram på Er!

• Pumpkin

Åh så fina ni var - grattis!

Måste fråga: Hur mycket betalade ni för att vara på värdshuset? Om du vill svara på det alltså... Vi har också funderat på att gifta oss på nån ö utanför Norrtälje typ, eftersom mina föräldrar bor i trakterna.

• Roslagsbrud

Tack alla - roligt att ni gillade bilderna!

feonix: din bukett blir säkert minst lika fin, jag lovar!

MsNordqvist: Det vi betalade var maten och jag tyckte nog att priserna var rimliga för en lunchbuffé av det slag vi hade. När det gäller middag istället så har jag hört priser runt 900 kr per person inklusive dricka. Har sett menyförslag på vad de erbjuder för mat och jag lovar - det låter utsökt gott!Fördelen med lunch är annars att gästerna inte dricker lika mycket alkolhol vilket drar ner priset. Vi bjöd på såväl bubbel, som vin, öl, snaps, cognac och punsch, men det gick inte åt så mycket. Vi kunde därför lägga de pengarna på maten istället - god mat är viktigt för oss!
    Slutnotan har vi dock inte fått ännu...

Duchess: Precis så tänkte även vi, personligt inte bara enligt mallen. Men å andra sidan så tycker jag att traditionella bröllop kan vara jätte fina.

Svar på tråden Roslagsbrud har blivit en ärbar kvinna...