• okt2006

22 juli 2006, helenas bröllop!

Helena!
    Vilka härliga bilder, tack för att du ville dela med dig! Ni äe jättefina bägge två och din bukett är också väldigt fin!

Var det Dalby kyrka?

• okt2006

Då måste jag fråga lite mer saker... (vi gfter oss nämligen i Dalby i oktober!).

Under själva vigselakten - stod ni på den där mattan som är framme vid altarringen då? Man ser den på en av bilderna i ditt FL-galleri. Vi har själva inte varit inne i kyrkan ännu, det är därför jag frågar. Är det risk för att man snubblar oå de där trappstegen?
    Var det kyrkan som ordnade med de där blommorna längst fram?
    Har du möjligtvis någon mer bild på främre delen av kyrkan, med altaret och så?

• okt2006

Det vore urgulligt om du ville det!
    bang96@hotmail.com

Apropå blommorna i kyrkan.. Vad schysst av dem att man får önska färg! Hörde ni av er till kyrkvaktmästaren om det, eller hörde de av sig till er och frågade?
    /nyfiken i en strut...

• okt2006

Du hade möjligtvis inte någon till bild på främre delen av kyrkan som du vill lägga ut på FL?

• okt2006

Jag måste passa på att fråga en till sak!
    Har läst i en tidigare tråd att det fanns ljuslyktor som passade både till värmeljus och "långa ljus". Använde ni dem? Var de i glas? Tror du att man kan använda dem som låga vaser med en flytande ros i?

• okt2006

CiaS: det är bättre om du startar en ny tråd för din fråga, du kommer garanterat att få fler svar då!

Svar på tråden 22 juli 2006, helenas bröllop!