22 juli 2006, helenas bröllop!
Hej!
Nu äntligen har jag kommit mig för att skriva lite om mitt bröllop! Dagen blev i alla fall väldigt fin! På alla sätt och vis. På förmiddagen var det alldeles grått ute, och rapporterna sa att det skulle komma skurar under dagen. Men, när vi var hos fotografen, vid 14.30 började det lysa upp, och när det var dags för vigsel sken solen och resten av dagen blev en varm och solig dag!
Stunden i kyrkan var otroligt fin. jag hade mest oroat mig för att få till festen, och tappat bort kyrkan ur tankarna. Det var ju så klart planerat, men inget orosmoment, och jag hade liksom inte fattat riktigt hur mycket jag skulle njuta av den stunden. kören sjöng otroligt fint, prästen var varm och skojade, våra nära och kära utförde sina uppdrag utmärkt, allt var helt enkelt perfekt! Fast jag måste erkänna att jag faktiskt kände mig lite löjlig när jag och min man gick in i kyrkan, med alla tittandes på oss, och där för vår kärlek. (jag är lite känslig för sånt).
Dagen fortsatte lika bra, med champangemingel, jättegod mat, fina och roliga tal och så vidare!
Vill ni veta mer får ni fråga..
dagen efter öppnade vi paket hos mina föräldrar, och sen slappade vi i två dagar innan vi åkte på vår bröllopsresa.
lite bilder finns på:
www.familjeliv.se/krypin/fru_skoglund/galleri.php