BT folk ta hälp av varandra?
Jag är på..!!!
:D tycker det är kul att hjälpa till med sådan och själv kan man ju behöva all hjälp som går att få på dagen B... :D
Jag är på..!!!
:D tycker det är kul att hjälpa till med sådan och själv kan man ju behöva all hjälp som går att få på dagen B... :D
Ja varför inte tycker det är en super idé la in en tråd själv för ett tag sedan men den syntes nog inte så bra hehe...
festen och arrangemanget :D under Göteborg... Det flesta kollar nog på alla och då kommer dom nog bort ibland alla trådar :)
Hehe vi ska gifta oss den 7 juli 2007 och jag känner inte som jag har koll på nåt lol... Snurrar mest i mitt huvud för tillfället hehe. Äh skämt åsido så har vi väl klart för oss det mesta hur vi vill ha det ska bara knyta ihop alla trådar oxå...
Hmmmm
Inte så många än så länge... Hade varit kul med typ en lista så vi kan se??? Förhoppningsvis pluppar det in några fler. Hade varit kul om vi kan ta till vara på varandras kunskaper :D
Var i Göteborg bor ni förresten?? Alltid kul att veta...
Javisst anything! Alla har ju något som man är bra på. Och det är alltid trevligt att hjälpa varandra...
Konstigt borde ju finnas fler som vill hjälpa och få hjälp :) hmmm?
Javisst!
Dela gärna :D Dessutom får vi väl försöka hålla igång tråden så den inte dör så kanske fler hittar hit... :D
Konstigt faktiskt tycker det borde komma mer folk Göteborg/Halland är ju inte så litet borde man tycka :D Och det måste väl finnas fler än vi som tänker lite på budgeten och som gärna hjälper till ???
Hjälper gärna till om jag hinner... :D Såg dock att du gifter dig en vecka innan mig... Vet inte hur mycket tid man har över sista veckan bara... :) hm?
puff!