• HarElis

BT folk ta hälp av varandra?

Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?! så några göteborgare/halläningar som e intresserade på snacka vidare om detta?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • HarElis

själv bor ja i göteborg men ska gifta mig i halland i falkenbergs trakten :)

• HarElis

de e bara stockholmare där va med där från början men det är ju lite långt å åka upp till stockholm å hjälpa till på ett bröllop :) göteborgare kanske inte e lika pigga på att hjäpla varandra vem vet? ;)

• blablabla

Jag bor ganska nära Göteborg, ska iofs inte gifta mig så jag kan ju inte ta emot några gentjänster, men kan säkert ställa upp om det är något!

• Lollo070707

Jag är på..!!!
    :D tycker det är kul att hjälpa till med sådan och själv kan man ju behöva all hjälp som går att få på dagen B... :D

• HarElis

tyckte det va en smart grej vi e ju rätt många här på bt så man borde ju kunna hjälpa varnandra med nått å spara lite pengar :)

• Lollo070707

Ja varför inte tycker det är en super idé la in en tråd själv för ett tag sedan men den syntes nog inte så bra hehe...

• HarElis

asså en till med samma tanke :) ne det är inte lätt å få sina trådar synliga här alla dagar gud så mkt olika trådar det finns.... vilken kategori la du den under?

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?