• HarElis

BT folk ta hälp av varandra?

Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?! så några göteborgare/halläningar som e intresserade på snacka vidare om detta?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • Trädgårdsbröllop 07

*Lollo070707 gifter sig 7 juli 2007. Hjälper till gärna till med dekorering, servering, bar etc. mail lollo80@home.se

*Nides gifter sig 1 sep 2007,
    Hjälper till/behöver hjälp med servering, bar osv mail: sharifpourneda@gmail.com

*Trädgårdsbröllop 07 gifter sig 4 aug 2007. Hjälper gärna till med dekorering, servering, bar. Det ni behöver. mail. parnnud78@hotmail.com

• Trädgårdsbröllop 07

Hej, lollo070707!
    Ja, vad kul att vi bor så nära varandra.
    Jag bor bakom backa Pizza.

• Lollo070707

Är det backa + pizza? bor du i villorna eller lägh? :D
    Världen är allt liten ibland... :D

• Trädgårdsbröllop 07

Ja, verkligen. Värden är liten. Jag bor i den gråa lägenheten. Va, är du vaken vid denna tiden?

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Tragiskt men sant så vaknar jag vid 04.30 eftersom jag börjar jobba kl 6.00 och jobbar ute i Mölndal... :D

• Trädgårdsbröllop 07

Lollo070707

Ojdå! Vad jobbar du med då? Min bilvande man jobbar också i Mölndal på Astra Tech.

Föresten hur långt har du kommit med bröllops planering?

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Jag jobbar på ett café ute i Mölndal...

Har väl inte kommit så långt som många andra härinne... Kyrka bokad, lokal bokad. Inbjudningarna är klara så långt som till hur dom ska se ut (efter många prover) ska nu bara göra klart alla 50 eller vad det nu blir... :) Tema ska vara blått. Det är väl ungefär vad jag vet

• Trädgårdsbröllop 07

Lollo070707

Jag är så glad!
    Idag har vi hittat en utomhusplats för vår cermoni/vigsel. Festlokalen är bestämt,mat menyn är klar och vi ska har lila tema.

Jag ska följa med min fästman till Mölndal imorgon. Han ska på möte så jag och min lilla dotter skall sitta på ett café och vänta på honom.Vem vet kanske vi träffar varandra utan att veta om det.

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Vad kul! Var ska ni gifta er någonstans och var kommer festen att vara?

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?