• HarElis

BT folk ta hälp av varandra?

Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?! så några göteborgare/halläningar som e intresserade på snacka vidare om detta?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • Lollo070707

puff! Var är alla???

• HarElis

här e ja varit upptagen ett tag :) hur går det med planeringen?

• Lollo070707

Hej TS!

Vi har saknat dig härinne :D Fullt upp med planerandet :) Hur går det själv?

• HarElis

mitt planerande har legat lite på is har fullt upp med andra saker för tillfället... men ska snart börja tillverka inbjudningskorten ska ju skicka ut dem i januari-februari så dax å börja :) ja bor oxå i backa :)

• Lollo070707

HarElis

Tror att vi var inne på det i en annan tråd :) Men det är lite snurrigt.. Var i Backa sa du det var du bodde? Kul kan vi ju ha en BT-träff här i backa allihopa nån dag kanske?

• HarElis

det hade varit kul men en backa träff :)ja ja tror oxå att vi snackade om det bor vid preeem macken ungefär vid körkarlensgata typ du bodde i hus va?

• Lollo070707

HarElis

Ja just det... Ja precis jag bor i hus ungefär vid Quality hotel Winn. Tingstadsmotet...

• Trädgårdsbröllop 07

Hej, på er i Backa!

Lollo070707 och HarElis

Det var ett tag sen för mig att vara här!
    Hur står det till med er?

Jag tycker också att det låter kul med Backa träff. Har ni bestämt tid eller nåt? Om jag få vara med?!

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Klart du får vara med :D
    Och nej vi har inte bestämt något ännu ... :D Hur har du haft det? Hur går det i planeringen?

• Trädgårdsbröllop 07

Hej,Lollo070707!

Jag har det bara bra! Och själva planering gå också bra!En så länge!
    Nu har jag tre st tärnnor.Innan hade jag bara två.
    Hur har du det själv och hur gå det för dig?

Och du då HarElis,hur gå det för dig?

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Jo då sakta men säkert kan man väl säga har inte haft så mycket tid att kolla upp så mycket men samlar inspiration och idéer så att säga...

Oki så bröllopsföljet byggs på så att säga :D Har din kille bestämt sig nu då om marsalkarna?

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?