• HarElis

BT folk ta hälp av varandra?

Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?! så några göteborgare/halläningar som e intresserade på snacka vidare om detta?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • Lollo070707

bertha

Vi behöver nog ungefär samma sorts hjälp som du...

• Trädgårdsbröllop 07

Hej, Lollo070707!
    Jag ska giftar mig 070804. Var i Hisingen bor du? För själv bor jag i Hisings Backa, Brunsbo.

• Trädgårdsbröllop 07

Oj, jag mena TheBride. Var i Hisingen.
    Och ni andra är självklart att jag hjälper till om det passa sig med tid och rum. Just nu är jag mammaledig. En dotter på fem månader. Och ny inflytat från malmö.

• jazzo50

Hej

ingen som behöver hjälp med en brudbukett eller foto? min kompis är ofta i gbg då hennes pojkvän bor där och hon pysslar med båda ? hon kan nog byta tjänster på nått vis

• Nides

Lollo070707 har rätt det är bra och få en summering.
    Jag och m2b kan hjälpa till med servering/stå i baren och liknande.

Vi behöver väl samma sorts hjälp oxå.

jazzo50: Har din kompis nån hemsida som man kan kika på kort hon har tagit?

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Hej! Vad kul! Jag bor oxå i Brunnsbo. Vid Tingstad. Var i Brunnsbo bor du?

• Lollo070707

Oki vi kanske kan göra en lista. Sorterar efter bröllopsdatum och skriver vad man kan göra/hjälpa till med... ??? Jag kan börja... :D

• Lollo070707

*Lollo070707 gifter sig 7 juli 2007. Hjälper till gärna till med dekorering, servering, bar etc. mail lollo80@home.se

*

Fyll gärna på mer... :D

• Lollo070707

*Lollo070707 gifter sig 7 juli 2007 på Hisingen, Göteborg. Hjälper till gärna till med dekorering, servering, bar etc. mail lollo80@home.se

*

(skrivfelnisse var här, kan ju vara en fördel att skriva ut ort oxå. :)

• Nides

*Lollo070707 gifter sig 7 juli 2007. Hjälper till gärna till med dekorering, servering, bar etc. mail lollo80@home.se

*Nides gifter sig 1 sep 2007,
    Hjälper till/behöver hjälp med servering, bar osv mail: sharifpourneda@gmail.com

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?