• HarElis

BT folk ta hälp av varandra?

Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?! så några göteborgare/halläningar som e intresserade på snacka vidare om detta?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • Lollo070707

festen och arrangemanget :D under Göteborg... Det flesta kollar nog på alla och då kommer dom nog bort ibland alla trådar :)

• Brud 2008

Det är en bra idé, men jag bor i göteborg och gifter mig i skåne, så det kan nog bli lite problem där :)

• HarElis

hehe ja gifter mig i halland så ;)

• Brud 2008

Tja halland är ju lite närmre iaf ;)
    Men jag hjälper gärna till om jag kan, jag vet inte mycket om bröllop dock :D Men genom att hjälpa till kanske man kan få lite tips...

• HarElis

hehe precis :) har ni kommit långt i eran planering då?

• Brud 2008

Inte speciellt, men vi ska inte gifta oss förrän 2008, och vi vill vänta att planera allt för mycket innan vi har bokat lokal...
    Själv då? Hur går det för er? Och när ska ni gifta er?

• HarElis

vi ska gifta oss 30juni 07 så det börjar närma sig *räknar ner* ;) vi har planerat det mesta tror ja men samtidigt e det massa små detaljer kvar men känns som om vi har koll på det mesta...

• Brud 2008

Ja då är ni ett år före oss :) Jag har mest en massa idéer om hur jag vill ha allt, men vi har egentligen inte bestämt nåt.

• HarElis

tänk va mkt roligt ni har kvar å planera :) e din kille med å planerar eller får du sköta jobbet?

• Brud 2008

Ja, jag ser fram emot allt :) Han är egentligen intresserad av allt, men han tycker att det är väl tidigt att bestämma saker nu, så det kommer väl... Just nu är det mest jag som kollar upp saker och sen frågar vad han tycker, och det har funkat bra hittills. Hur är det för er då?

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?