Inlägg från: Trädgårdsbröllop 07 |Visa alla inlägg
  • Trädgårdsbröllop 07

BT folk ta hälp av varandra?

Hej, Lollo070707!
    Jag ska giftar mig 070804. Var i Hisingen bor du? För själv bor jag i Hisings Backa, Brunsbo.

• Trädgårdsbröllop 07

Oj, jag mena TheBride. Var i Hisingen.
    Och ni andra är självklart att jag hjälper till om det passa sig med tid och rum. Just nu är jag mammaledig. En dotter på fem månader. Och ny inflytat från malmö.

• Trädgårdsbröllop 07

*Lollo070707 gifter sig 7 juli 2007. Hjälper till gärna till med dekorering, servering, bar etc. mail lollo80@home.se

*Nides gifter sig 1 sep 2007,
    Hjälper till/behöver hjälp med servering, bar osv mail: sharifpourneda@gmail.com

*Trädgårdsbröllop 07 gifter sig 4 aug 2007. Hjälper gärna till med dekorering, servering, bar. Det ni behöver. mail. parnnud78@hotmail.com

• Trädgårdsbröllop 07

Hej, lollo070707!
    Ja, vad kul att vi bor så nära varandra.
    Jag bor bakom backa Pizza.

• Trädgårdsbröllop 07

Ja, verkligen. Värden är liten. Jag bor i den gråa lägenheten. Va, är du vaken vid denna tiden?

• Trädgårdsbröllop 07

Lollo070707

Ojdå! Vad jobbar du med då? Min bilvande man jobbar också i Mölndal på Astra Tech.

Föresten hur långt har du kommit med bröllops planering?

• Trädgårdsbröllop 07

Lollo070707

Jag är så glad!
    Idag har vi hittat en utomhusplats för vår cermoni/vigsel. Festlokalen är bestämt,mat menyn är klar och vi ska har lila tema.

Jag ska följa med min fästman till Mölndal imorgon. Han ska på möte så jag och min lilla dotter skall sitta på ett café och vänta på honom.Vem vet kanske vi träffar varandra utan att veta om det.

• Trädgårdsbröllop 07

Hej, på er i Backa!

Lollo070707 och HarElis

Det var ett tag sen för mig att vara här!
    Hur står det till med er?

Jag tycker också att det låter kul med Backa träff. Har ni bestämt tid eller nåt? Om jag få vara med?!

• Trädgårdsbröllop 07

Hej,Lollo070707!

Jag har det bara bra! Och själva planering gå också bra!En så länge!
    Nu har jag tre st tärnnor.Innan hade jag bara två.
    Hur har du det själv och hur gå det för dig?

Och du då HarElis,hur gå det för dig?

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?