• HarElis

BT folk ta hälp av varandra?

Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?! så några göteborgare/halläningar som e intresserade på snacka vidare om detta?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • HarElis

själv bor ja i göteborg men ska gifta mig i halland i falkenbergs trakten :)

• HarElis

de e bara stockholmare där va med där från början men det är ju lite långt å åka upp till stockholm å hjälpa till på ett bröllop :) göteborgare kanske inte e lika pigga på att hjäpla varandra vem vet? ;)

• HarElis

tyckte det va en smart grej vi e ju rätt många här på bt så man borde ju kunna hjälpa varnandra med nått å spara lite pengar :)

• HarElis

asså en till med samma tanke :) ne det är inte lätt å få sina trådar synliga här alla dagar gud så mkt olika trådar det finns.... vilken kategori la du den under?

• HarElis

hehe ja gifter mig i halland så ;)

• HarElis

hehe precis :) har ni kommit långt i eran planering då?

• HarElis

vi ska gifta oss 30juni 07 så det börjar närma sig *räknar ner* ;) vi har planerat det mesta tror ja men samtidigt e det massa små detaljer kvar men känns som om vi har koll på det mesta...

• HarElis

tänk va mkt roligt ni har kvar å planera :) e din kille med å planerar eller får du sköta jobbet?

• HarElis

hallå dö inte nu lilla tråd....

• HarElis

jo man tycker ju att fler borde tänka på att spara in lite pengar ;)själv e ja bra på att "blanda drinkar" *hehe* fast ja skulle ju helst se att någon annan stog i min bar på bröllopet någon av er som e bra på att hälla upp drickbart? ;)

• HarElis

här e ja varit upptagen ett tag :) hur går det med planeringen?

• HarElis

mitt planerande har legat lite på is har fullt upp med andra saker för tillfället... men ska snart börja tillverka inbjudningskorten ska ju skicka ut dem i januari-februari så dax å börja :) ja bor oxå i backa :)

• HarElis

det hade varit kul men en backa träff :)ja ja tror oxå att vi snackade om det bor vid preeem macken ungefär vid körkarlensgata typ du bodde i hus va?

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?