Inlägg från: Lollo070707 |Visa alla inlägg
  • Lollo070707

BT folk ta hälp av varandra?

Nides

Välkommen hit! vart i göteborg ska du gifta dig?

TheBride
    Jag ska gifta mig i Göteborg (Hisingen)
    Var i halland kommer du att gifta dig? och var bor du? :D

• Lollo070707

Nides

Vi har väl inte kommit jättelångt direkt. Har bokat lokal och kyrka typ... (band är på g, florist är halvklar)
    Men vet ändå mycket hur vi vill ha det (för tillfället iaf:D)

själva då? Hur långt har ni hunnit planera?

• Lollo070707

Så alla vi som har hittat hit och behöver hjälp och vill hjälpa i retur... Vad kan vi? Vad vill vi hjälpa med? Kanske kan vara bra med någon lista här inne...
    Och när gifter vi oss???

• Lollo070707

bertha

Vi behöver nog ungefär samma sorts hjälp som du...

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Hej! Vad kul! Jag bor oxå i Brunnsbo. Vid Tingstad. Var i Brunnsbo bor du?

• Lollo070707

Oki vi kanske kan göra en lista. Sorterar efter bröllopsdatum och skriver vad man kan göra/hjälpa till med... ??? Jag kan börja... :D

• Lollo070707

*Lollo070707 gifter sig 7 juli 2007. Hjälper till gärna till med dekorering, servering, bar etc. mail lollo80@home.se

*

Fyll gärna på mer... :D

• Lollo070707

*Lollo070707 gifter sig 7 juli 2007 på Hisingen, Göteborg. Hjälper till gärna till med dekorering, servering, bar etc. mail lollo80@home.se

*

(skrivfelnisse var här, kan ju vara en fördel att skriva ut ort oxå. :)

• Lollo070707

Är det backa + pizza? bor du i villorna eller lägh? :D
    Världen är allt liten ibland... :D

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Tragiskt men sant så vaknar jag vid 04.30 eftersom jag börjar jobba kl 6.00 och jobbar ute i Mölndal... :D

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Jag jobbar på ett café ute i Mölndal...

Har väl inte kommit så långt som många andra härinne... Kyrka bokad, lokal bokad. Inbjudningarna är klara så långt som till hur dom ska se ut (efter många prover) ska nu bara göra klart alla 50 eller vad det nu blir... :) Tema ska vara blått. Det är väl ungefär vad jag vet

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Vad kul! Var ska ni gifta er någonstans och var kommer festen att vara?

• Lollo070707

puff! Var är alla???

• Lollo070707

Hej TS!

Vi har saknat dig härinne :D Fullt upp med planerandet :) Hur går det själv?

• Lollo070707

HarElis

Tror att vi var inne på det i en annan tråd :) Men det är lite snurrigt.. Var i Backa sa du det var du bodde? Kul kan vi ju ha en BT-träff här i backa allihopa nån dag kanske?

• Lollo070707

HarElis

Ja just det... Ja precis jag bor i hus ungefär vid Quality hotel Winn. Tingstadsmotet...

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Klart du får vara med :D
    Och nej vi har inte bestämt något ännu ... :D Hur har du haft det? Hur går det i planeringen?

• Lollo070707

Trädgårdsbröllop 07

Jo då sakta men säkert kan man väl säga har inte haft så mycket tid att kolla upp så mycket men samlar inspiration och idéer så att säga...

Oki så bröllopsföljet byggs på så att säga :D Har din kille bestämt sig nu då om marsalkarna?

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?