• Aztrid

Gift och jättelycklig!

Den 12 augusti gifte jag mig med min älskling.

Det regnade större delen av dagen, men det gjorde inget. Allt annat blev perfekt. Och vad kan gå fel så länge man säger JA i kyrkan?

Bilder finns på www.annaodavid.se

• Svar på tråden Gift och jättelycklig!
  • tingtingeling

Åh, vad vackra ni var! Grattis!

Vad är det för fantastiskt vacker klänning du har? Den var helt i min smak!
    :)

• Aztrid

Tack! Jag fick väldigt mkt komplimanger för klänningen. Hade först tänkt sälja den, men nu tror jag att jag behåller den.

Det är en Brinkman, www.bruidsmode-brinkman.nl/website2006/ . Jag har köpt den på Ehrlings Brud och Fest i Stockholm.

• Majs Sthlm

Underbart! Så vackra och glada ni och alla andra var! Jättefin klänning, uppsättning, och trycksakerna... Vi använde också tapet till våra inbjudningar!

• Elou

Vilket vackert brudpar! Grattis!!! Och vilken fin hemsida, fick massa inspiration nu. Vi håller på som bäst att skapa en hemsida från vårt bröllop.

• Skidbrud (gift)

Ni var superfina!! Sitter och tittar för fullt på era bilder!

Har ni gjort gästboken själva???

Lycka till i framtiden!

• Aztrid

Ja, vi har gjort gästboken själva.
    Fixade den i InDesign. Printade den på tjockare papper och lämnade sedan in den på ett tryckeri för att sätta dit spiralpärmen.

• Victory

Jättesnygga var ni! Och superfin hemsida, trycksaker och... ja, allt var underbart vackert! Välkommen in i gänget som fru!

• Aztrid

Tackar för alla varma ord!

Visst är det märkligt att kalla sig FRU!?
    Säger fel hela tiden.

Känner mig lite gammal när jag hör ordet fru. Kände att jag var tvungen att tuffa till mig i helgen så att jag inte uppfattades som gammal... Ha ha. Gick sådär...

• Majs Sthlm

Glömde förresten att fråga om du kan förmedla tårtreceptet! Den såg mycket smarrig och vacker ut.

• Aztrid

Majs Stockholm:
    Om jag får din mejladress kan jag skicka dig receptet. Måste bara inhämta det från svärmor...

Svar på tråden Gift och jättelycklig!