• Gemma

izunia´s bröllop!

Izunia: Skriver efterhand som du läser... när vi skulle sova i vår slotts-suite sent på kvällen stängde vi fönsterluckorna... och möttes av en svart, pulserande massa! Hundra och åter hundra LEVANDE flugor, och lika många på golvet! Vi fick lägga madrasser i förrummet och täta golvspringan med handdukar. Så med tanke på att ditt bröllop började likadant och slutade så bra... vänta nu, jag har ju inte läst klart...

• Gemma

Längtar efter bilder där du sitter med spolar i håret och dricker champagne med dina tjejkompisar... Men vad i allsin dar är buljongtråd? Låter måttligt blingigt... om det inte är tryffelbuljong förstås.

Själva vigseln lät helt ljuvlig, att din man grät var ju alldeles bedårande. Och tårtan - mmmm! Var det några tal eller andra events under middagen? Och discot, hade ni DJ eller liveband? Brudvals?

Hoppas jag inte besvärar dig med mina frågor. Det är bara så kul att äntligen få dela alltihop.

• Gemma

Jamen det skrev du ju, en duo från Danmark...

• Gemma

Din man ser mer än lovligt förälskad ut på alla bilder ;)

• Gemma

Jättesöta tärnor! Förstår att ni hade kul. Nä, nu ska jag sluta seriemaila. Tack i alla fall för titten. Kollar vidare... mmm.

• Gemma

Tack för svaren! Sug länge på karamellen nu.

Svar på tråden izunia´s bröllop!