• Izunia

izunia´s bröllop!

gudinnan det är 3 olika. Alla är insydda da de var jättestora i storlekarna.

Jag köpte stl 10,12 och 16.
    10:an är en 36/38
    12:an är en 38/40
    och 16 är en 42:a för stor byst.

:)

• Izunia

Tilly78 jag sminkade mig i Lund. Maste säga att jag var väldigt nöjd!

• Izunia

chili haha!! ;) tackar! Hur gar det med dina bridezilla fasoner!? :)

• Izunia

tack alla ni! Jag har själv haft problem med bilderna...det kommer fler varje dag hoppas jag!! Framförallt fran festen, lokalen och pa oss sa klart!

Hanna76 Vi gifte oss i allhelgona kyrkan. Inte manga som gifter sig där da det är en stor kyrka, men jag ville att det skulle vara pampigt!
    Festen hade vi i stora salen i AF.

• Izunia

chili72 du kommer att vara jätte het!! :D

• Izunia

Jeny var vigsel var kl 17. Det blev lite stressigt pa slutet da sminkösen tog lite längre tid och vi rakade slappa lite pa hotellet! ;)

• Izunia

Lillamig uppsättningen var ganska lag. jag ville inte att det skulle bli för mkt högt uppe pa huvet med diadem, frisyr och slöja. Slöjan sattes inte fast pa salongen da jag inte ville ga och bära pa den hela dagen. Den var ju väldigt lang. Jag satte i den själv pa hotellet precis innan vi skulle springa ut. Precis innan "bullen". Sedan la jag lite av harslingan över.

• Izunia

korall jag har sytt dem av lakan. 1 lakan/stol. Sydde langsidan och sedan drog jag dem över stolen och knöt ihop i ryggen.

• Izunia

Jag är verkligen nöjd med all tid jag la ner pa programmet, detaljerna som favours till alla gäster, stolsöverdragen, tyll och lampor i taket etc.
    Klänningen, slöjan haret, blommorna ja hela utstyrslen!

hmmm inte nöjd med... sma irritationer hos personalen pa festen... Att vi inte tog nagon stor gruppbild pa alla pa festen. Det skulle vi göra vid brudskalen utomhus..som inte blev av pga det daliga vädret...;)
    Jag glömde kasta buketten.

Ja det var nog allt. Är verkligen glad att vi planerat 1,5 ar inför bröllopet!

• Izunia

Tack allihop!

Trollsländan: Jag kände mig verkligen fin i hela utstyrseln!
    Jag har precis sett var bröllopsvideo och fotografens bilder! :) jätteroligt! Massa saker som jag glömt! ;) man har ju lite minnesluckor fran dagen. Man är ju sa oehört fokuserad.

• Izunia

Jagsaja jag gjorde min uppsättning pa Skult mittemot filmstaden och är riktigt nöjd!! Jag var precis som du osäker innan. Sminkningen gjorde jag pa Make up store och dem var jättebra!!
    Gillar du smink ska du göra det där. Fraga efter en Lisa.

• Izunia

lolabe tackar!!
    Den man som haller i mitt släp är min mosters man.
    Jag har manga fler bilder som jag lagt ut pa min nya hemsida..fast den är inte riktigt klar! KOmmer snart alltsa!!

• Izunia

Susanne jag tackar! det var en himla trevlig komplimang!
    Vi fixade bilen genom bilförmedlingen. Jag tror det är www.bfm.nu.
    Vi var ganska manga..110 ungefär.

Tack igen! Jag väntar nu med spänning när jag kan publicera min nya sida som är sa gott som färdig! Med massor av bilder!

• Izunia

Susanne! Självklart!! Du är jättevälkommen! Jag tror att vi ev skulle fika hemma hos mig men jag ska kolla i Vänner-traden!

• Izunia

stolsöverdragen sydde jag själv da det inte fanns nagra som passade vara stolar!

• Izunia

vi var ca 110 st.

nä jag hade ingen mall.

Svar på tråden izunia´s bröllop!