• Sessa-25

Jobbigt med svensexan

Hejsan!

Jag har det otroligt jobbigt med en sak och jag skulle behöva prata med någon om det men jag har liksom ingen att vända mig till.

Vi ska gifta oss den 2 september ochvi älskar varandra högt men jag har det jobbigt med mig själv och svartsjuka.

När min sambo skulle ha sin svensexa hade jag det otroligt jobbigt för jag inbillade mig strippor och flirtiga tjejer (hans bror är väldigt flitig så jagvar rädd att han skulleordna tjejer som skulle tafsa och flita). I alla fall så dagen efter kommer min sambo hem med ett nummer på armen och jag exploderade för så gör man inte. Det handlar om respekt för mig.
    I alla fall så minns han inte själv hur det kommit dit och det var väldigt fult skrivit med stora nästan oläsliga siffror, så efter 2 dagars gråtande så kunde jag förlika med tanken att det förmodligen var ett sratt från någon i svensexa gänget.

Nu till problemet i förrgår ringer en jobbekompis till min sambo och frågar om de får lov att kidnappa honom ikväll... Jag troddee jag skulle dö. Jag sa så klart ja för att jag vill att min älskling ska ha kul men jag håller på att ta livet av mig inombords....

Snälla hur ska jag tänka för att bli av med dessa jobbiga känslor....

• Svar på tråden Jobbigt med svensexan
  • Sessa-25

Jag förstår inte varför jag får panik av att han går ut och festar och dansar och har kul med andra utan mig.

Vad är fel på mig?

• Sessa-25

Ja det är ju precis det jag vill.

Jag VILL kunna strunta i att han går ut. Jag litar verkligen på honom men ändå har jag ont i magen över detta och kan inte släppa det!

• Sessa-25

Men hur ska jag gör det?

• Sessa-25

Tack så mycket för ert stöd.

jagvet egentligen inte vad jag är rädd för eller jo det vet jag men det är så fånigt att jag knappt vågar beätta...

• Sessa-25

Jo jag är så himla rädd för att han ska spana in söta och sexiga tjejer. jagvet att det är tramsigt, men jag känner mig inte så fin som man ser att de flest tjejer är speciellt på krogen.

jag vill inte att han tittat på något sexigt, och sen kommer han till fula feta mig....

• Sessa-25

Mia81:

Min sambo hade samma utmaning och han klippte 50 (!!!) lappar som jag naturligtvis blev förbannad för först. Anledningen är att jag inte vill att han ska se en läcker häck...

Men han försäkrade att han inte hade tittat efter det (även om tillfälle fanns)

• Sessa-25

Tack ni är ju helt underbara allihop...

Jag sitter här och läser igenom era svar gång på gång... för att lugna mig...

• Sessa-25

Lucia05:

Som andra söta och underbart snälla och förstående tjejer i alla ovanstående inlägg har förstått så handlar det ju egentligen inte om honom UTAN OM MIG.

• Sessa-25

Tack alla ni underbara för ert stöd.... Ibland behöver man pratat ut och ventilera de "förbjudna" känslorna och tankarna. Tack för att ni finns här och hjälper mig med det!!!!

• Sessa-25

Ostbågen:

ja precis vi får bita iho och hoppas att våra killar inte är som vissa andra!!!1 Håller med dig!

Tack för att du berättar om hur du känner. Känns bättre att veta att man inte är ensam om att få "utbrott". Tack

Svar på tråden Jobbigt med svensexan