• chiqitita

Summan av allt

Lapinette!! Jag är så nyfiken på hur din flytt till Sverige gick och hur omställningen var. Nu har jag i och för sig för mig att du pendlade en del mellan dina länder. Men nu är du väl ändå här på heltid? Jag skulle så gärna vilja höra hur allt har gått och om du trivs? Själv sitter man ju och känner likadant som sist. Även om det med tiden blir lite lättare......

• chiqitita

Lapinette,
    Jodå, jag gick in och sökte dig på det andra forumet och fick rådet att komma hit. Nu känns det som om jag är inne i en väldigt klick här som har "bondat" Men jag vill bara skriva ett litet inlägg tillbaka. Kul att höra att allt går bra för dig och din man. Så regnet har redan kommit. Men t o m det hade jag säkert tyckt varit mysigt!!! Så jo, jag längtar fortfarande hem till Sverige. Även om det med tiden blir lite bättre så vet man ju hur man känner innerst inne. Man tar bara en dag i taget....Det går nog inte en dag utan att jag på något vis klagar över något här och det är väl mitt sätt att jobba på honom att kunna ändra sig.
    Vem vet vad som händer....

Svar på tråden Summan av allt