Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
För ingen vill väl tvingas välja mellan Keso och Côte du Rhone?
???????
Fler som inte förstod ett dugg???
I see you! :)
Återkommer med en detaljerad handbok i hur man skaffar sig ett körkort i Kina!
busigt och bra namn, Gemma. kanske jag passar bättre in på tråden eftersom jag envisas med mina budgetalternativ och inte har en utländsk fästman... (fast jag kan franska ganska bra!)
PS vinet till vår huvudrätt heter dock Côtes-du-Rhône (E Guigal) 2001 (dock kompletterat med några flaskor av 2003...)
och inte Keso men väl Kesella (fetvarianten) ingår i vår förrätt!
DS
??????
Är inte heller riktigt med, Gemma!
Blivande Fru S: Jaaaa vad spännande lektyr för mig och maken! Men aldrig att han skulle få köra där. Han är ju fransman och parar man det med den kinesiska trafiksituationen så går man en säker krock till mötes.
Majs: Tycker förstås att du alltid passar, överallt... men jag förstår hur du menar.
Kram: G
Caught you!
Apopå körkort: har precis övningskört med dottern - hon fixade Norrtull, Roslagstull, Birger Jarlsgatan och Karlavägen! Fast jag fick duscha när vi kom hem igen - blev lite svettig...
Precis som att jag skulle vilja ha flera bostäder så att jag kunde prova på olika inredningsstilar, så skulle jag kunna tänka mig att ha flera bröllop! Izunias princessvariant, super sofistikerade stilen, Provencebröllop, osv... Shit, jag kanske helt enkelt ska bli en bröllopsfixare?
Roslagsbrud: Eller också kan ni väl vara jätte-tvåtusental och förnya era löften, typ en gång per år? Håller med dig, skulle vilja ha olika sorters bröllop, kanske för att möta behoven hos ens multipla personligheter ;)
Köra upp i Stockholms innerstad låter onekligen mer dramatiskt än att som jag, köra på landsväg i nordvästra skåne. Backa runt ett hörn i ett pyttelitet villaområde var väl det farligaste jag fick göra. Körde följaktligen upp prickfritt när jag var arton år och två dagar... ett typiskt landsortsfenomen.
Roslagsbrud: www.brollopstorget.se/Forum-1-7/m1295962-10.html