Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
För ingen vill väl tvingas välja mellan Keso och Côte du Rhone?
Blivande Fru S: Jaaaa vad spännande lektyr för mig och maken! Men aldrig att han skulle få köra där. Han är ju fransman och parar man det med den kinesiska trafiksituationen så går man en säker krock till mötes.
Majs: Tycker förstås att du alltid passar, överallt... men jag förstår hur du menar.
Kram: G
Roslagsbrud: Eller också kan ni väl vara jätte-tvåtusental och förnya era löften, typ en gång per år? Håller med dig, skulle vilja ha olika sorters bröllop, kanske för att möta behoven hos ens multipla personligheter ;)
Köra upp i Stockholms innerstad låter onekligen mer dramatiskt än att som jag, köra på landsväg i nordvästra skåne. Backa runt ett hörn i ett pyttelitet villaområde var väl det farligaste jag fick göra. Körde följaktligen upp prickfritt när jag var arton år och två dagar... ett typiskt landsortsfenomen.
Roslagsbrud: www.brollopstorget.se/Forum-1-7/m1295962-10.html
(Vill samtidigt påpeka att min redovisade klädbudget bland annat innefattar två tur- och returresor till london samt käk och hotellrum där. Ifall nån skulle undra.)
(Plus rubinörhängen.)
Om en timme ska jag åka och träffa en väninna som jag bråkade med för två år sedan, sen "bröt jag" med henne, fast hon har envisats med att ringa mig om och om igen... får se hur vuxna vi lyckas vara? Och framför allt - om vi över huvud taget har något gemensamt?
Mighty exciting.
Ja, våldgästa mig!
Lapinette: Du är ursäktad med tanke på allt ert roddande. Själv sitter jag och printar ut nya visitkort, för miljonte gången känns det som. Man flyttar ju så ofta.