Summan av allt
Izunia: Jo, den är visst bra.
Izunia: Jo, den är visst bra.
Det var jätteskoj i morse när jag spelade min kinesiska indiepopskiva för fröken. Texterna är inte lika gulliga som melodierna uppenbarligen.. en låt hette typ: "När vi kn...ar"
Sjunget med gullegullig flickröst.
Lucia, din gottegris.
Utvandraren darling, ni har ju hela livet på er att göra den där resan. Och uppgradering: Tror kanske att jag bara haft tur, men visst har jag haft det otroligt mycket... fick höra att min resa i fredags går loss på 60.000 spänn (jag blev ju uppgraderad på nerresan också). Fast mannens arbetsgivare pröjsade bara 10.000.
Men bonuskortet och faktumet att vi pendlar mellan Köpenhamn och Asien har helt klart med saken att göra. Mannen blir ofta uppflyttad på "sitt" pendlarbolag, air France. Fast inte lika ofta.
Ja, för han åker ju mellan Frankrike och andra delar av världen, men jag åker ju mest till Sverige. Sen tycker jag att SAS är mycket trevligare att resa med. Plus att man gärna gör vad man kan för skandinaviska företag, nu när man svikit regionen på andra sätt ;)
Hej! Här är en mannens polares bilder... syns det att han gillar fyrtiotalsfilmer? Kram, G
gemligheter.blogg.se/15_oktober_2005.html
utvandraren: Ja, jag la bara upp en. Tack! Och du ska bara veta hur hungrig du har gjort mig ;)
Hej Trollsländan, välkommen! Visst känns det ganska ofta som om man bor på en ö? Och du gör ju verkligen det, bokstavligen! Misstänker att du badar en hel del? Var ute och hälsade på en kompis som bor på en ö precis utanför Stocksund, de har en egen liten sandstrand där vi hade saftkalas.
Allt sånt känns overkligt och helt underbart när man bor mitt i en storstad med sexton miljoner invånare...
Saknar du någonsin stan? Eller du har kanske alltid bott mitt i naturen?
Trollsländan igen: Supergrattis till bröllopet! Hoppas att du vill visa en och annan bild någon dag...