• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • Mycket långt kvar

Hihi, jag utnyttjade också Synsam-rean. Hade turen att ha bokat tid för flera veckor sen, och la då undan ett par Dior-bågar. Just igår när jag hade min tid började alltså rean, och jag fick 750:- rabatt. Super! Dessutom gjorde de klart glasögonen tills idag eftersom jag åker bort nästa vecka. Så himla bra.

• Mycket långt kvar

Just det, en etikettfråga till er världsvana damer. Kan man ha hatt vid matbordet på en finare restaurang? Alltså en liten skophatt typ 40/50-tal?

• Roslagsbrud

Kvinnor behöver aldrig ta av sig hatten, så behåll den på du!

• chiqitita

Lapinette,
    Jodå, jag gick in och sökte dig på det andra forumet och fick rådet att komma hit. Nu känns det som om jag är inne i en väldigt klick här som har "bondat" Men jag vill bara skriva ett litet inlägg tillbaka. Kul att höra att allt går bra för dig och din man. Så regnet har redan kommit. Men t o m det hade jag säkert tyckt varit mysigt!!! Så jo, jag längtar fortfarande hem till Sverige. Även om det med tiden blir lite bättre så vet man ju hur man känner innerst inne. Man tar bara en dag i taget....Det går nog inte en dag utan att jag på något vis klagar över något här och det är väl mitt sätt att jobba på honom att kunna ändra sig.
    Vem vet vad som händer....

• Gemma

I kina, med man, och grotesk trötthet. Har fått klarhet i hur man betalar räkningar här. Och det innebär: IP-telefonkvinnan kommer HEM till en. En del betalas nere hos vakten i det lilla huset. Somligt pröjsas i matbutiken. Datorbank kan man enligt vår mäklare (som också är vår hjälp i nöden) inte få när man är utlänning.

MLK: En liten kinesisk indiepoplåt anländer till dig inom de närmaste dagarna! Sockersött och alldeles underbart.

Kram, G (linsägare men alltför lat för att använda dem)

• Gemma

Alltså... ni fattar hur lat jag är va? Eftersom lättjan uppenbarligen överträffar fåfängan ;)

• Gemma

MLK: Sjukt snygga bågar!

Fråga till dig: När jag matar in CD:n (köpt, ej piratkopierad), spottas den så småningom ut av min dator. Misstänker att den är "spärrad" på nåt vis..? Har du nån erfarenhet av detta?

Kram, G

• Gemma

MLK: Baxendale är lite tuffa.

• Gemma

Om CD:n: Trist... jag hör ju till alla dem som använder min dator som skivspelare :(

Svar på tråden Summan av allt