• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • Trollsländan

Izunia
    Det låter väldigt klassiskt och vackert! Jag var inne och tittade på din bröllopshemsida och du var så vacker med slöjan framför ansiktet, jag hade också slöjan framför och så tog min man bort den när vi kysstes. Det blev så effektfullt, fick vi höra sen eftersom man inte riktigt såg bruden och man ville så gärna se...

• Izunia

tack sa mycket! Jag hade samma tankar som du. Jag har alltid även velat ha en lang slöja ocksa. Köpte den i Sydney när vi var där i höstas.

Vad hade du för klänning?

• Izunia

G..när jag fösöker ladda upp bilder dyker det upp en jordglob vid bildtexten..hur blir jag av med den??

• utvandraren

Trollsländan!
    Vilken fin sida, blir kul att se fler bilder sen!
    Jag gillar bling, men jag har valt lite enklare design än du. Men det går nog mest på att jag har en förkärlek till jeans och gympaskor, så det blir mera "mig"! Fick Tiffanys klassiska enstensring av m2b och har valt ett smalt platina band till den! Vigselringen är inte inköpt än, men det blir den som hör till!

• utvandraren

Vilken av brudklänningarna blev det?

• utvandraren

Nu kom solen fram i Oslo och med den STRÅLANDE humör! Oj vad jag älskar ljuset...

• Trollsländan

Det blev ingen av dom klänningarna, utan en lite ovanligare variant som jag hittade i Warszawa på en romantisk weekend med min man. Den går i guld (livet) och har enhel del assymetrisk ditsatt spets och är uppskrynklad på vissa ställen i kjolen. Jag trodde jag valt en modell som var helt ute, men det har visat sig att just den typen med skrynklad kjol kommer tydligen (enligt senaste bröllops magasinet). Jag ska fixa bild så fort jag kan. Lyckaddes någon ladda ner videon från festen? Har hört att den är knepig och funderar på att konvertera om den till enklare format.

• Lapinette

Min man har sagt att "nu får det vara nog med diamanter"...har dem runt halsen, på fingrarna (3 ringar som jag fått av honom) och så i öronen. Själv så vill jag väldigt gärna ha armbandet som hör till förlovningsringen och morgongåvan också...usch, mycket vill ha mer!

Angående Japan så vill vi självfallet åka dit men den stora orsaken till att vi skulle åka är ju för att hälsa på min pappa och min släkt. Hela den delen faller liksom bort om vi skulle åka dit utan att ha fått kontakt med honom. Han är dåligt på att höra av sig men nu har det gått 3,5 månad utan ett ljud samt att jag har skrivit brev, mailat, Skypat...försökt och ringa. Börjar undra vad som kan ha hänt.

Sen så känner jag ett enormt behov att få åka iväg i vinter då det känns som om vi inte har haft någon semester i sommar. Vet inte hur länge vi kan vänta på att höra av min far för tillslut kommer det inte att finnas några resor kvar.

• Trollsländan

Lapinette
    Ett bra motto är "varför gapa efter mycket när man kan få allt"
    Hoppas du får ditt armband och framför allt att du får tag på din pappa!

• Lapinette

Ja pappa känns onekligen viktigare än en guldarmband för typ 30 000 kronor. Har dock börjat misströsta då han nu har varit borta från Skype i 3 månader. Ger honom ett par veckor till sen så tror jag vi avbokar resan och bokar om någon annanstans för semester vill jag ha!!! Känner mig så trötter.

Förresten - Hej Trollsländan och välkommen hit! Sorry om jag sprider lite negativa vibbar här på tråden idag. Känner mig så trött och låg...man kan ju inte alltid vara på topp.

Svar på tråden Summan av allt