• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • utvandraren

Lapinette- Är det inte vinter där med då? Om ni vill få sol menar jag...
    Jobbigt att han inte hör av sig. Hoppas det löser sig! *håller tummarna*

• Trollsländan

Det låter som ett fantastiskt vacker armband?? Syrran köpte ett till sitt bröllop för 17 000 (Laponia) som jag lånade när jag gifte mig och jag kände mig så vacker. Armband har dock den nackdelen att de är lätta att tappa. Vi får verkligen hoppas att din pappa kommer tillrätta.

• Blivande Fru Stålhandske

Utvandraren:

Ja, jag är här! Dock smygläser jag lite, då jag inte känner att jag kan erbjuda den höga glamournivån i min tillvaro just nu, som ni annars har i denna tråden....
    Kom precis hem från en dag full med möten med textilfabriker bland smutsiga lokaler, trånga kontor och massvis av missförstånd, som är ett alltid förekommande drag i kinesisk business.

Gemma:

Välkommen hem! :)

Och Trollsländan, här väntas det på bilder, bilder, bilder!

• utvandraren

Blivande Fru Stålhandske-
    Jag tycker dit jobb låter riktigt spännande och dynamiskt! Hur får man ett sånnt? Jag menar vilken utbildning etc?

Förr ville jag bli modedesigner... Men fastnade i en vinflaska istället! Så kan det gå!

• Lapinette

Absolut! Vi älskar att se vackra bröllopsbilder här...speciellt vi som redan har gjort vårt och som behöver få lite extra bröllopsglamour att suktas över.

utvandraren - Japan är vackrast i april eller i november. April då blommar alla körsbärsträden och i november skiftar alla lövträd i rött och orange. Min pappa hade alltid hemlängtan under dessa perioder (när han bodde i Sverige).

Stålhandske - vi är inte alltid så glamorösa här inne på tråden så du får gärna komma med dina intressanta inlägg. Själv sitter jag här nu då jag är så trött efter en presentation ute hos kund. Att stå och prata inför folk tar verkligen på krafterna (tur att man inte är lärare).

• Trollsländan

Jag önskar att jag hade ett jobb att gå till. Har egentligen fått erbjudande om ett superbra jobb (i patent och bioteknikområdet) men det verkar inte som om själva jobbet som utlystes blir av... Och jag som har ett uppdämt behov av shoping efter 6 års universitetsstudier...

• Izunia

Trollsländan..jag är ocksa pa jobbjakt nu. Vill gärna ha jobb inom min utbildning och har eventuellt jobb/praktik i sikte i Lausanne. Jag jobbar gärna gratis för att fa lite erfarenhet just nu.
    Annars sa är det starta eget som gäller.

Lapinette jag förstar att ni behöver semester. Vi var ju i Prag nagra dagar efter bröllopet och ska till Bryssel/Paris i september innan karibien i dec. Sedan blir det ju St Anton igen.
    Hade varit kul om ni hade akt dit i vinter igen! Vi hade kunnat ses för lite skidakning! :)

• utvandraren

Oj vilken härlig höst/vinter du går till möte Izunia!
    St.Anton är mysigt! Var ett par år sedan jag var där sist, åker ni ofta dit?

• utvandraren

Lapinette-
    Åh vad fint det låter! Jag har lagt ner Japanplanen som 30års present... Blev 30 lakan totalt och det har jag inte råd med!
    Har bestämt mig för en romantisk weekend till Paris(har aldrig varit där) på ett jättefint hotell vid Louvre. Det passar bättre in i vår bröllops sparning.... Så kan vi julshoppa med!! Jag är dessvärre inte väldigt disiplinerad när det gäller sparning... pengarna rinner ur händerna! Varför är det så? Mina föräldrar är så där förnuftiga och ekonomiska som bara föräldrar kan vara så jag vet inte vart det kommer ifrån! Kommer aldrig bli rik ialla fall!! Hälsningar fattiglappen i krösus kläderna

• Gemma

Hej på er! Nu har jag köpt enormt fula trosor i storlek large för det är that time of the month.

Kram, G

Svar på tråden Summan av allt