Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
gemma..hur startar man en sadan blogg?
Gemma: Man får massa tips av majs ;)
Som leder till följande slutsats: Gå in på www.blogg.se och kör hårt. Kram, G
Nu börjar jag bli knasig på riktigt... postar till mig själv ;)
Tror jag behöver röra mig utanför huset, typ gå och handla sallad eller nåt.
Vi ses sen! Kram, G
Izunia och Gemma
Tack!!!
Jag har badat hela sommaren både i vår uppvärmda pool vid huset och i havet. Vi har båthamn 100m från huset och egen liten sandstrand 150 från huset. Min lilla dotter (2 1/2 år) har varit omöjlig att få upp ur poolen och även om jag älskar att bada så blir det kallt efter en timme... Men man ska verkligen inte klaga, den här sommaren har varit underbar. Är från Urskogen i småland från början men hamnade i Vasastan för 13 år sen och flyttade från storstadspulsen när dottern föddes. Jag saknar staden på vintern och vi funderar på lite olika lösningar på "problemet"
1. Övernattningslägenhet/vinterbostad i stan
2. Flytta utomlands till stad och behålla huset för sommarboende
3. Sälja och söka sig lite närmre, typ Saltsjöbadsidyll eller liknande
Bröllopsbilder är på gång snart, längtar själv!
Ja jag gifte mig den 12 Augusti!!! Och det var ett sagolikt bröllop, så obegripligt fantastiskt att det är svårt att sätta ord på det. Jag går fortfarande och tänker på hur magisk hela dagen var.
Hej Trollsländan!
Här finns inga Jantefasoner... och även om alla inte dignar över av diamanter(ialla fall inte jag) så vill vi gärna, höra, suckta och glädjas med varandra över livets lyx...
Om du vågar är jag mkt nyfiken på ringen!
Och så grattis förstås! Posta gärna en liten skildring över DIN dag!
Utvandraren
Min ring (som jag för övrigt inte kan sluta titta på) är gjord av Philip Artinian finns på www.juvelsalongen.se/karleksringar.php
Den heter "Veronica". Min är inte exakt lika eftersom originalet är flander och jag nöjde mig med brillianter. Men man måste titta mycket nära för att se skillnaden. Och självklart förstår jag att den inte faller all i smaken, men jag blev helt förlorad när jag såg den.
Jag har en hemsida inför bröllopet, men ingen skildring än...måste göra det snart.
Den är otroligt vacker! Men har du bara den eller en till? Det var ju "flera" i en liksom....
Utvandraren
Tack!!!
Vad glad jag blev, det är så många som har höjt ögonbrynen för den och inte sagt något direkt. Den är ganska bred (3 ringar) så att jag har bara den, förlovningsringen har jag tyvärr fått lägga ifrån mig. Men om man ska ut i trädgården och gräva, eller åka iväg på lite farligare äventyr kan man alltid lägga den i bankfack och ta på förlovningsringen. Här kommer hemsidan, blev lite distraherad innan eftersom vår helig birma råkade i catfight med grannens svarta bondkatt. www.skorpioner.com
jag älskar diamanter. Ju fler/större desstu bättre! ;)
Själv gjorde jag om förlovningsringen. Lite högre för att passa vigselringen samt satte in en liten 0,13 c briljant.
Vigselringen är en engelbertkopia (hittar ingen E stämpel i) med 0,48 ct allians. söt och nätt.
gemma..är det blogg eller webbblogg?