Summan av allt
Hej, känner igen era namn från flera forum och undrar om jag inte kunde bidra med lite lyx och glamour. Jag gifte mig för två veckor sen på Drottningholms slottskyrka med en fantastisk bröllopsfest på Ekebyhovs slott och har liksom inte så mycket mer att hämta på Bt. Jag längtar efter bilderna vi hade en fotograf som var med hela dagen och tog över 1500 bilder som snart ska dimpa ner på en cd. Jag vågar inte vara ärlig mot vänner om vad ring och bröllop kostat eftersom det höjs så många ögonbryn...(svärmor blev stum med hakan vid knäna när hon såg ringen på 1.5 ct...) men här verkar det vara lite mer ok att gilla glitter och flärd. Jag bor ute på en i skärgården, bland massa utlandssvenskar och har faktiskt tom en Bernadotter som granne. Själv identifierar jag mig med Lynett i desperate houswives och gömmer mig bakom epiteten välutbildad lyxhustru(låter bättre än arbetslös desperat studerande hemmafru). Jag menar absolut inte att skryta och tror mig inte vara förmer än andra, och hoppas inte att jag uppfattas så, men jag tycker man ska unna sig själv och andra livets goda för man har så kort tid här.