Summan av allt
Lapinette. vilken villeroy servis var det???
Blond eller brunett har jag aldrig varit, som rödhårig har jag svårt att se mig i en annan färg. Men jag slingade mig på en fancy salong för en vecka sen och det blev ett förskräckligt resultat. Jag ser blondrandig ut och slingerna går inte ända upp till hårbotten. Men jag orkar inte klaga, min man tyckte jag såg söt och brun ut med guldslingor.
Gemma - Grattis till årsdagen... visst är det underbart att vara fru:)
Vi ska öppna champagnen så snart maken har slutat knapra antibiotika och fira mitt nya jobb. Just nu sitter jag och researchar för fullt. KTH har massa utredningar och uppsatser så det är bara att hugga in.
Jag blev så faschinerad och full i skratt av att läsa om dig som turist i din egen stad bärandes på svarta sopsäckar med fakeväskor i.
Fördelen med att vara hemma men inte uppvuxen i en stor stad är att man ser mycket mer än dom som är uppfödda där. Min favoritsysselsättning när jag strosar på stan är att titta upp och spana in alla de fantastiska skulpturer som finns på de gamla husen i stockholm. Det kan finnas insprängda kyrkor i vanliga lägenheter (östermalm), fantastiska dörrknackare (gamla stan) och favoritfasadskulpturerna har jag hittat på kungsholmen utmed norr mälarstrand. En byggnad i närheten av dramaten har massvis med olika rovfåglar på torn och tinnar. Men vad jag längtar till att den första boken (läs lönen) är klar, som jag ska shoppa... fast jag borde kanske nollställa krediten först...äh.