Ha ha jag såg också det där hundra höjdare programmet med det udda paret som såg ut som tvillingar, samma frisyr, samma kläder. Det var ganska sjukt måste jag säga. Jag gillar komikerkillarna i vanliga fall men den här omgången har de lite väl lyteskomik över sig för min smak.
Jag och mannen klär oss ganska olika men ändå matchande. Sen har han den vanan att springa om kring i kostym för jämnan, (läs bankman) som en svensk fransman, ja han är den enda svensk jag träffat som faktiskt trivs, klär och kan röra och föra sig i en kostym, frack eller name it. Nu är han dock som en säck potatis, sjuk, orakad och i morgonrock/tofflor. Ja man kan inte ligga på topp jämt. Längtar till en riktig tigerkostym, men så länge jag pluggar så sitter jag mest i miss sixtyjeans... Tentan är svår utav bara .... Fick den i fredags och ska lämna in den imorgon kl 22. Det är bara att bita ihop. Längtar in til style.com istället, jag var inne en kort stund och insåg att här skulle jag fastna. Superbra för en student, se men inte shoppa.