Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Nä nu ångrar jag mig - Paris Hiltonlåten är bra på riktigt. Fast den kräver sina trettio genomlyssningar först. Betyder det att den är svår, krävande och har hög konstnärlig ambitionsnivå?
MLK, fotsätter prata lite musik (hoppas ni som inte bryr er ursäktar), men alltså har du hört I built this city med Baxendale? Annars kan jag maila den.
Åh, ni bara sover och sover.
Gemma, Baxendale är bra men jag har inte hört den... Är det en ny skiva? Du får gärna skicka.
Tycker det är helt idiotiskt med dessa kopieringsskydd, och faktum är att du kan skicka tillbaka skivan till skivbolaget så skickar de en icke kopieringsskyddad tillbaka (om du meddelar att du inte kan använda den, vilket du ju inte kan).
Du har mac va? Det kan hända att macen går sönder om du försöker spela kopieringsskyddade skivor i, tyvärr.
forum.macworld.se/lofiversion/index.php/t578.html
MLK: You've got file. Fixade "problemet" I makens slitstarka gamla PC.
Kram, G
Tack för att du berättade att macen kan gå sönder, min fick tack och lov bara ont i magen och kräktes ut skivan. Men hur vet man om skivan är farlig..? Jobbigt.
Kram, G
Åååååh nu har vi fått hundratals underbara fantastiska bilder av vår inofficiella bröllopsfotograf, som är precis lika duktig som den officiella! Han gav oss dessutom en inbunden bok med bilder på oss. Allt var en total överraskning. Det är min mans kompisar som är så söta.
Så nästa sommar ska jag framkalla runt 1500 superfina digitalbilder och runt 100 hasselbladkopior... dags att börja spara med andra ord!
Vilken rolig överraskning Gemma!
Jag förstar att du vill framkalla alla! Just nu förutom fotografens bilder, väntar vi foton fran 1 proffs och 2 semi-pro fotografer!
Var fotograf tog ca 1500-1700 bilder fran vart bröllop sa jag hoppas pa ett antal bra!
Idag har varit en väldigt seg dag..Resultatet av en hard kväll med mycket alkohol igar.. jaja..jag vet ju eg
ojsan..lite snabb där..
Jag vet egentligen bättre men glömmer snabbt bort det varje gang festhumöret kickar in! :D
Jag är ocksa en stor glasögon-fan. Köpte nya brillor i vintras. Glitter och glamour paverkad som jag är (polish med andra ord :D) blev det ett par Chanel,bruna plastbagar med silvriga sidor fulla av strass..
G..du kan inte mena allvar med Paris...Det gör ont i mitt hjärta när jag hör den...;)
Så nu är helgen slut och en slitsam arbetsvecka börjar men åhhh vad härligt det var med helg. Det kom ju inte ens något regn förrän i går kväll när man ända bara var hemma och myste.
mlk - mina bågar (som jag ska använda privat) är väldigt lika dina fast jag tror mina var Armani. Ska tillbaks till Synsam idag för att återigen (3:e gången) göra ett syntest. Fattar inte riktigt varför?!
Annars så har vi varit ute och ätit och druckit på Söder i fredags. Först grekiskt på Esperia och sedan sörplandes drinkar på en divan på Rival. Min man och min väninna hade djupa diskussioner om Sverige kontra Frankrike avseende det sociala systemet och självfallet lån och hus. Själv var jag halvengagerad (har ju redan diskuterat detta tusen gånger) men njöt av deras diskussion och drinken.
I lördags blev det att leta födelsedagspresent och sedan en härlig promenad i skogen. Vi båda gick och tänkte "Sverige är fantastiskt" . På kvällen middag i Älvsjö med gamla och nya vänner. Satt ute hela kvällen bland massor av tända ljus och marshaller. Jättetrevligt!
Och igår blev det att leta lägenhet. Den bästa var en stor 3:a på Bondegatan men inte ens den kändes perfekt. Tror vi bara blir kräsnare och kräsnare...
Angående foton...vi ska också ta tag i den biten och beställa från vår fotograf samt välja ut vilka privatfoton vi ska framkalla och sedan sätta oss ned och göra album...men jag väntar tills mörkret har kommit till Stockholm. Då känns det mer rätt att sitta inne och pyssla. Nu försöker vi njuta av de små solstrålar som ibland dyker upp.