Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Roslagsbrud: en miljard kineser håller tummarna för dig, jag svär.
Ja, och så jag då.
Lapinette, jag repade mina glasögon på en sten på stranden på Österlen. Drömmer också om att ha flera par... Nä nu måste jag dessvärre gå och diska. Kram, G
"inte alls särskilt märkligt jämfört med mannen som har platina"
Ja nu är man bra trött. Märkvärdigt såklart. Kram och hejdå, G
Gemma - jag behöver ett par när jag är ute i vida stora världen och ett par framför datorn...så jag kan inte byta som jag vill. Dock alternerar jag privat med linser.
Jag har också glasögon - och är fåfäng - och rädd för linser! Dem jag har nu är för svaga men eftersom de var dyra så fortsätter jag att använda dem men måste ha ett par till utanpå (!) för att se på nära håll! Jag ser absolut inte klok ut när jag sitter vid datorn med dubbla glasögon och måste nog snart mitt förnuft till fånga innan synen brakar ihop alldeles...
Rea på Synsam säger du Lapinette? Hum, ska nog ta en sväng dit efter jobbet och efter Systemet!
Roslagsbrud - det är 30 % t o m imorgon...så spring till Synsam!
Önskar alla er alla en trevlig helg! Jag har ju inte någon uppkoppling hemma så det blir att umgås med mannen i helgen . Ska ikväll funka loss på Sats med en kompis och sedan möta upp mannen för middag och drink på stan. Imorgon ska vi göra någon utflykt på dagen (beroende på vädret) och sedan fira en väninnas födelsedag (de med hus i Älvsjö) och på söndag...visningar som har blivit vår nya söndagsutflykt. Ha de!
Lyckades visst få in en smiley för mycket. Dessa gubbar som dyker upp överallt!
Trevlig helg själv och lycka till med visningarna!