• lourdes

Summan av allt

Spännande tråd! Gör ett litet gästspel här.

utvandraren:
    Kul att ni ska till Paris. Var där i mars/april och det var helt fantastiskt underbart!!

Lapinette:
    Grattis till nya lyan!!

• lourdes

Trollsändan
    Vilket otroligt vacker, vackert bildspel!!!

• lourdes

utvandraren

Haha... Ja, ibland är jag inne i er tråd. Jobbar i butik o då har jag inte tillgång till internet förrän när jag kommer hem om kvällarna. När jag väl har tid så sitter jag o mailar med en bt:are. Men nu fick jag ett bra tillfälle att sticka in med ett inlägg här.

Missade dagens yogapass. Sitter istället o knaprar på ekologisk frukt som jag fick skickat till mig direkt hem till dörren. Superlyxigt o supergott!!

Det rullar på med bröllopsplanerna. Datumet är satt; 12 maj 2007. Just nu sitter jag o väntar in "klänningen" som jag hoppas se på S/S 07´ visningarna. Är ute på style varje kväll. Har ännu inte sett något som skulle kunna vara något för mig.
    I januari/februari är det tänkt att jag ska till London o köpa klänningen och ringen.

Hur går det för dig? Hittat något nytt ställe?

• lourdes

Ursäkta, talar som om alla vet vad jag menar... ;) style.com är en sida där alla visningar visas från dom stora modehusen. Just nu visas vår/sommarvisningarna inför 2007. New York, London o Milano-visningarna har betats av. Det här är sista veckan o då visar modehusen från Paris sina kreaktioner.
    Det är kul att se åt vilket håll modet bär. Kan varmt rekommendera sidan!
    Trevlig helg alla!!

• lourdes

S/S står för spring/summer

• lourdes

Blivande Fru Stålhandske,
    Visst är style. com en fantastisk sida!!
    Oftast har ready-to-wear visningarna vackra klänningar i avslut. Jag kan tänka mig att ha någon sådan klänning och ett par Laboutin skor....
    En coutureklänning vore inte heller fel ;)

• lourdes

Gemma,
    Svårt att säga en speciell sida/kategori på style som är speciellt bra. Hela sidan är helt fantastisk!!! :)
    Gårdagens visning av Chloé var verkligen fabulös! Söta klännningar och skor. Hela deras babydoll-stil är riktigt söt.
    Med en syster som jobbar på Prada så är jag ett riktigt fan av dom och Miu Miu. Så kolla in Pradas visning för den var underbar. Mycket 40-tals inspirerade klänningar med en touch av 70-tal.
    Marnis kollektion var också heeelt amazing!! Alltid roligt med designers som vågar blanda och leka med material, som Castiglioni gör med lack och bomull. Det här är några tips på vad jag tycker är bra visningar.

• lourdes

Tjejer,
    Har ni sparat favorittrådar så uppdatera dom då o då, alltså det räcker bara att klicka på dom för att uppdatera dom.
    Jag har nämligen förlorat en massa trådar under mina favoriter just därför att jag inte varit inne på dom under 3 månader. Visst det är lång tid, men jag tycker ändå det är lite dåligt att man inte kan få spara trådar längre än så. Det står nämligen ingenstans på sidan att trådar kan raderas bort från ens favoriter.
    Well, well, det är bara att börja samla på sig trådar igen ;)

Gemma,
    Vad kände du själv, var det alldeles för sent/stressigt att köpa klänningen fyra månader innan bröllopet? Ska själv till London i januari för att inhandla klänningen och det är också bara fyra månader innan bröllopet.

• lourdes

Då tycker vi lika... Även jag vill ha aktuella kläder. Det är därför jag åker så sent. Min förhoppning är att Vår/sommar kläderna för 2007 finns ute, men jag kanske får tänka om. Har varit inne lite på klänningar från Vera Wang, Lanvin, Alberta Ferretti, Bagdley Mischka, Chanel, YSL. Som du förstår är jag inte så förtjust i de där typiska bröllopsklänningarna. Jag har 34 i storlek så jag kanske kommer att få problem att hitta så små kläder. Hm! Alltid är det något...
    Jag kommer åka över med mina två systrar och min blivande. Vi har vänner i London som vi även kommer besöka så det är verkligen en resa vi ser fram emot. Självklart kommer du få höra allt om mitt besök :)

• lourdes

Hur är det med underkläder och skor, rekommenderas det att ha inhandlat innan man börjar prova klänningen? Jag trodde att man först köpte klänningen och sedan anpassade det andra efter klänningen.

Svar på tråden Summan av allt