• Izunia

Summan av allt

ja klackar.. alltid alltid alltid..oavsett väder! :) Stövlar i snö är en speciell teknik. Men med övning blir man rätt stabil!

Ja jag är en hundmänniska. Älskar sma mysiga pälssaker!
    Blivande Fru Stålhandske jag har 2 söta saker. Ingen helvit.. Den ena är en silky terrier som är gra/beige och heter Gucci. Den andra bor hos mamma och är 15 ar! Kan ni tänka er att jag haft henne sen jag var 10!!!! :o Hon är en pigg och glad gatukorsning!

ska kolla om jag kan lägga ut

• Izunia

Haha min hund brukar ju ha täcke pa vintern och när vi tränar och det e kallt. Han har ganska tunn päls. Jag har ju en luvtröja och en dunjacka ocksa! skitsöta! Jag är ocksa svag för diamanthalsband.
    Det har han nyss fatt ett nytt. Min äldre hund har tjock päls och kräver ej kläder. Alla hundar gillar ej att bära allt. Ett täcke brukar vara vanligt och ga bra. Men skor pa djur är bara plagsamt! det gillar jag inte.

• Izunia

oh yeah...brazilian. Visst känns det som om man bara vill sparka den där vaxerskan i huvet när man ligger där med benen i vädret och det gör sa ont att man inte vet var man ska ta vägen!?

Jag gjorde det till bröllopet och jag vet inte om jag vagar pa mig det igen! Dock sa maste jag odla lite igen da jag ska vaxa armhalan och bikinilinjen pa mandag.. Vet inte varför jag övertalades till bikinilinjen men ja ja..

Kommer du att göra om det? DEt sägs ju göra mindre ont andra gangen da rötterna inte sitter lika hart. hmm mysigt samtalsämne..

Trollsändan otroligt vackra bilder!

• Izunia

Trollsländan haha min smärttröskel är sa laaaaag!! :) Föda barn är min värsta skräck!

• Izunia

Blivande Fru Stålhandske fram till sommaren var jag ocksa en vax virgin. Jag tyckte inte att det gjorde outhärdigt pa benen eller i armhalen. Men jag tillhör inte heller de hariga som tur är. Men benen vet jag inte om jag gör om. Jag är nästan harfri där ända.

är det sa att man är tillbaka pa noll om man rakar emellan?? ops...

oj igar blev det mkt vin...satt och spelade kort till kl 03 och var lite smatt packad när man kom hem slog pa tvn och Las Vegas visades. Den där Danny är sa snygg! Sen somnade jag!

• Izunia

ja det där med jobb...senast iagr fick jag ett avslag till...det är sa jobbigt. Precis som trollsländan är jag sa skoltrött att jag bara inte orkar med mer plugg. Har ocksa planer pa att starta eget men har varit väldigt feg! Vi far se. Kommer inget av jobben jag sökt sa tar jag tag i mitt egna.

• Izunia

jag tycker att det later som en underbar idé. Jag tror absolt att det är värt att slit och jobb man lägger ner. Hellre lägga tid pa sin egen idé och vara lycklig än att slita för nan annan.
    Jag har en dröm om min egen butik. Tyvärr kan jag inte ga in pa mer detaljer. Men jag vet att det hade gatt bra.

• Izunia

oj vad ni skriver... Tatueringar - ALDRIG. Skulle aldrig tatuera min kropp. Jag hade verkligen angrat mig. Tycker inte att det är snyggt..OM jag hade varit tvungen hade jag gjort det vid ljumsken...lite längre at mitten och kanske gjort en liten tass. Guccis avtryck! haha.. nanstans där man kan gömma det även under bikini! ;)

Själv har jag dock en piercing i naveln och har haft den sen jag var 18 och jag köper alltid det största glittrigaste smycket jag kan hitta! :D

Trollsländan vad skönt att ha tentan över... är du nöjd?

Lapinette är ni inflyttade?

• Izunia

Ni skriver sa mkt att man inte hänger med.. far se..utvandraren! Jag tror mörkt har pa dig blirskitsnyggt. Jag är precis som du och trivs sa bra i mitt mörka har att jag varit mörk nu i 7 ar.

Hoppas verkligen inte "den hemska stockholmsförkylningen" nar skane...har inte alls lust att bli sjuk just nu.

Idag ringde jag ett av de svaraste samtalen i mitt liv..livrädd och pa gränsen att kräkas av nervositet har jag skaffat mig en praktik/framtida jobb i Schweiz! :) Nu känner jag mig väldigt tuff!

• Izunia

Tack!! Jo det är ett sports event managemant företag som anordnar OS etc.. :)Typ en samarbetspartner till IOK. väldigt stort alltsa. Ska blir väldigt spännande! Jag hoppas jag hittar ett tillfälligt jobb fram tills dess.

• Izunia

Tackar! Tyvärr är det den franska delen...Lausanne..Jag pratar inte ett ord franska.. jo! Merci! haha... Hade hoppats pa att träna upp min tyska.

Vet inte om vi aker bada tva men jag hoppas A följer med mig i början. Men sen far jag flyga lite pa helgerna.

• Izunia

utvandraren du har nog rätt. Deras tyska är verkligen obegriplig. Men jag vet inte om jag hinner lära mig nan franska innan jag aker! :) Man kanske kan ta nan snabbkurs. Det vore bra om jag hade 5-6 sprak i bagaget innan. Men franska verkar sa svart!

• Izunia

Lapinette..sorry för din förkyldning. du far krya pa dig.
    Jag har fatt praktik i Schweiz i början pa nästa ar. Det mest otroliga är att det verkligen överensstämmer med min utbildning! :D

• Izunia

det är i lausanne..franska delen sa tyvärr.. Men det är efter säsongen sa mannen är inte kvar i st anton. Vilken n egentligen bra för da kan jag ha semester där och aka skidor!! :) Ropa bara till om ni ska dit.

• Izunia

ohh da var det Entourage jag sag igar. Verkade helt galet kul. Äntligen nat som är totala motsatsen till alla "sjunde himlen" och "days of our lives" crap! Har det gatt manga avsnitt? Vilka dagar/tid visas det?

Har haft en lugn fredag med Idol och lite sällskapsspel. Imorgon ska jag tävla med Gucci sa jag far väl se till att kolhydratladda honom lite! :D

Lapinette..jag har oxa New York som topp tre..man skäms nästan för att inte varit där. Dessutom har jag Tokyo och Kuba pa min lista. Kariben far jag avklarat i dec och om ca 1 vecka aker jag till Polen och Tjeckien för lite avkoppling.

• Izunia

Ja nu har vi tävlat i agility och det blev en tredje plats i bada klasser..

Jo jag har själv varit i alla världskontinenter förutom sydamerika..
    Skäms ocksa nästan för att säga att jag aldrig varit i London...förutom pa flygplatsen!

I australien har jag varit 2 ggr tillsammans med min man. Afrika 2gg men där finns mkt att se. Samma sak gäller asien...finns hur mkt som helst att utforska. I USA har jag varit 4 ggr och snart 5.. Fast det ska bli kul att aka till östkusten da jag aldrig varit där.

Maste säga att Europa är underskattat...nära hem och det finns ocksa manga länder att välja mellan. Har heller aldrig varit i baltikum, island, ungern och rumänien eller slovenien..eller malta...Monaco hahha...finns hur mkt som helst! Inte heller scottland eller irland....och ryssland.Var f*n har jag hallt hus!?? :)

Lapinette...känner igen mig i dig. En träningsnarkoman till. Som blivit aningen förslappad.. :D Har alltid tävlat och älskad träning ända sen jag var liten. Har liksom redan börjat planera vad framtida barnen ska syssla med för idrotter!! :)

• Izunia

ohh tjejer jagär jättesjuk.. :( Hostar och snorar...Kan ju säga att min astma blir super problematisk när jag är sjuk.. värre än normalt.

Imorgon ska jag ju resa till Polen..hoppas ingen sitter bredvid mig pa flyget!!

Har alla här bestämt hur ni ska fira jul?

Svar på tråden Summan av allt