Inlägg från: utvandraren |Visa alla inlägg
  • utvandraren

Summan av allt

Jag fick också kvinnliga träff på m2b! Jag läser det naturligtvis som vackert androgyn... Min hade näsan till Missy Eliott, han tyckte inte det var lika kul som jag.... Hehe...

Lapinette! Jag håller tummarna! Vill gärna se lite bilder sedan, ska ta några på vår lya efter att jag startat upp Stålis tips...
  • utvandraren

Lapinette! Klart att ni tar med Champis till lägenheten... Den måste ju invigas... Sedan fortsätter ni med middag och planering hemma igen!

• utvandraren

Jag vet iofs inte om denna blir så billig heller men kanske man kan skala av 20000 eller så... Någon som vet vad de kostar?

• utvandraren

Tack för alla kommentarer...
    Jag har tänkt på att köpa och sy upp. Men spets är svårarbetat så jag är osäker...
    Vem låter ni ta arbetet mlu och stålis?

• utvandraren

Har aldrig sett Caroline Castiglianos klänningar, surfar nu...

• utvandraren

mlu, hur ser din ut? Underbara klänningar... Vilken prinsessa du kommer bli!

• utvandraren

mlu-Visa vilken modell...... Vill se!!! please...
    Guud vilket ha-begär jag fick inför Jim Hjelms klänning nu! Den måste jag visst till Amerikat för att köpa också... toppen!
    Min mamma är duktig hon med, sydde en fantastisk balklänning till mig på studenten!
    Men vilken press... kan verkligen tänka mig "hispig blivande brud" ilsket gråtande för att det inte blir PRECIS som jag vill... Nu pratar jag ju om MIG naturligtvis, du kanske har bättre nerver! Lycka till i alla fall!

• utvandraren

Det var den jag tyckte var vackrast....
    Jag tror den blir perfekt!

Hittade en återförsäljare i England "Confetti and Lace" har du hört om dem? Men å andra sidan är dollarn så låg så en resa till New York kanske kan motiveras...

Svar på tråden Summan av allt