Summan av allt
Lego....
Älskade att bygga hela städer(till min föräldrars stora förtret, eftersom man inte kan färdas smidigt genom legostäder som vuxen..). Och så lekte vi indiander och vita!! Jag var inte väldigt flickaktig som liten....
Lego....
Älskade att bygga hela städer(till min föräldrars stora förtret, eftersom man inte kan färdas smidigt genom legostäder som vuxen..). Och så lekte vi indiander och vita!! Jag var inte väldigt flickaktig som liten....
Brud_juni.
Du ser inte alls ut som jag trodde... Men minst lika snygg!! Hur gammal är du eftersom du kallar dig "minsting"...
Å Gemma.. Du har alltid så mkt roligt för dig... Jag sitter och känner mig lite ensam eftersom min utekväll med bästa vänninan blev inställd! Hon hade sett fel på flygtiderna och kom hem vid 6 istället för 12 idag! Förstår att hon är sliten efter 2 dagar i Chablis med 8h sömn tillsammans. Men liiiiiite ledsen blev jag allt när hon inte orkade leka med mig!! Uff... själviska jag!
Mannen är som vanligt ALDRIG hemma... GRRR... Bittra Berit i farten så akta er!!
Sopranos är jättebra Gemma! Börja kolla på den så har du att göra ett tag!
Tjenare Trollsländan!! DEt var verkligen inte igår!! Undrade var du var häromdagen... Skönt att höra att de börjar friskna till hemma hos dig! Jag aka Bittra Berit ska ta fram Pilates dvdn... svetta lite, laga pasta med parmaskinka och uggla framför tvn... UMMMM! Detta glamorösa liv....
Natti natti Gemma!
Zea! Jättestort GRATTIS till er! Fantastiskt så vacker du är.... Verkligen bra och levande bilder!
Nyss hemkommen från favvo stället Alex's Sushi! Ganska ok att tacka nej till sista utestället för att i stället komma hem och dricka en kopp vitt te framför datorn! Kommer nog vara glad för det i morgon....
Gemma! Tack för tipset... Den var onekligen läcker!! Tror jag måste ta mig iväg och prova lite olika klänningar! Det kan ju hända att det blir som för dig(Vera Wang) att det inte känns rätt på.... Satt och bläddrade i Brides just och hittade flera intressanta designers som jag inte sett förr! Men just nu känner jag mig omotiverad som attan inför bröllopsplanering! Min icke allt för entusiastiska blivande make kan ha något med saken att göra....