Inlägg från: utvandraren |Visa alla inlägg
  • utvandraren

Summan av allt

Gemma igen? Måste fråga vad du har för inställning till antikviteter? Såg ditt inlägg i tråden ang. Ebay förstår du.... Jag älskar nämligen gamla saker med historia! Så är jag dessutom lite trött på slit och släng mentaliteten i IKEA samhället....

• utvandraren

Det var ett bra svar Gemma! Jag blev bara lite förvånad över dig som annars är så bevandrad på nätet! Men jag antar att du är som jag: upptagen av känslan på saker! Det går aldrig att få den rätta känslan på en sak utan butiken, den vackra inslagningen och det hissnande suget i magen över att man gjort av med alldeles för mycket pengar......

• utvandraren

Men annars är det praktiskt med Ebay, som när man närmast despar över att Philosophys "Falling in love" inte finns i Norge.... what to do? Go nätshopping of course!!

• utvandraren

Du... vet faktiskt inte helt! Jag handlar inte så mkt heller! Mest genom butiker via ebay! Jag har liksom inte helt tålamod med autioner för vardagssaker(hudvård etc)! Vill köpa med en gång!! Om det inte gäller möbler/konst och så då, det tycker jag är spännande. Men det köper jag heller inte via ebay!

• utvandraren

Tror egentligen ebay är ett gigantiskt Tradera.... Fast med anknutna butiker och så.

• utvandraren

Kaplans är grymt! Köpte jättefina diamant örhängen där för ett par år sedan... Helt nya och typ 5000kr billigare än i annan butik!

• utvandraren

gå in på lauritz.com och gotta er åt glitter och pärlor... Dessvärre är genomgående de större diamanterna i dålig kvalitet men annars finns det massa fint!! Angående norsk design så kommer det väldigt mkt just nu! Är ni upptagna av kungligheter så går Mette-Marit nästan uteslutande i norska plagg.. Och hon har allt blivit riktigt stilig tycker jag!

• utvandraren

Vad är Net-a-porter?? Vilken modell på väska fick du förresten??

• utvandraren

Gemma. I'm off googling.... Ser om jag kommer tillbaks med ett fåraktigt smajl... Ciao!

• utvandraren

Ohhhhh.... väldigt bra utbud på din butik Gemma! Jag hittade superfina Fendi flats till kontoret.... Lauritz har bara Show- Rooms där man kan kolla på grejerna, men allt säljs via auktion!

Svar på tråden Summan av allt