Godmorgon!
Oj,oj oj vad mörkt det är p¨å morgonarna nu... Det är visst sån att jag inte vill gå upp alls nu för tiden! Den som ändå kunde gått i ide...
Trodde nästan att alla här på tråden gjort det, så det var trevligt att få ett livstecken Gemma!
Min helg började med en sushiorgie delux med en av mina bästa väninnor och tillika tärna. Jag hade ordnat mat och hon vin.. Det blev 1 flarra Champagne, en riesling och en flaska Beaujolais N. Klassikern kaffebailys( som jag bara dricker hos henne..).Massa snack och sen utgång... Gissa om jag hade ont i huvudet på lördagen?
Jepp!!
Söndagen var toppen igen, när hjärnan klarat att hänta sig från alkoholchocken! Då kavlade jag upp ärmarna, bakade bröd, lagade viltburgare med hemlagad aioli och var iväg och klängde på en klättervägg! Allt detta med min andra vapendragare och andra tärna, m2b var tvungen att jobba... som vanligt!
Igår var jag och handlade julklappar, har ett boktips för alla hobbygourmander: "Bagateller for livsnytere" vet inte om den finns på engelska, då han är en norsk stjärnkock. Men OJ vilken fin bok.....
Mlu, oj vad spännande!!