• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • Trollsländan

Jag älskade att hoppa, tyvärr gillade inte Cilla det, en mycket bestämd Shettis med humör och stark vilja... precis som jag. Ville hon inte rida mer så la hon sig ner och rullade, då var det säkrast att hoppa av i en väldans fart. Spände ut magen, ni vet när man tog på sadeln så man ibland nästan snurrade ett varv runt henne om man inte var van. Hon var som en riktig tecknad häst, hade alla ovanor men ändå var hon det bästa som fanns. Sen hade vi grymt mycket djur där jag växte upp. Kaniner, hundar, katter, gäss (tidvis), en tam vildiller, fåglar, rävungar...etc etc. Pappa är en riktig skogsnisse.

• Izunia

Gemma jag tränade i Malmö för Johnny Fiskbaek. Sa tyvärr känner jag inte igen eva. och det var längesen jag tränade..
    Har blivit saaaa ovig pa senaste tiden..Jag som brukade vara överflexibel..

• Trollsländan

Izunia
    My God, vilken kyss, och vilken slöja. Passion!! Mera... Förstår att du vill ha fotografens bilder.
    Idag ger jag mig själv minuspoäng för oglamorös lunch...Falukorv med kaviarsmörgås. Det enda glamorösa är möjligen Pyttmästarens senap, den passar i alla fall bra på dagens mest diskuterade ämne. Måste medge att jag frångått hästar lite till förmån för sportbilar. Jag kör en blå Puma och när maken kom hem igår hade den blivit påbackad... hur kan man missa en sportbil bakom sig?

• Trollsländan

Ha ha...Ryttmästarens senap ska det vara...hi hi inte Pyttmästaren. dom här bröllopsnaglarna börjar bli för långa för att skriva med, men visst är det något speciellt med fransk manikyr.

• Izunia

ja langa naglar kan ställa till det. Gissa om jag har haft manga desperata kunder nu efter min semester! :)

• Lapinette

Izunia - varför kommer jag inte in på din blogg?!! Vill också se!

Det glamorösa idag har hittills blivit lunch i City med en väninna. Pratat konstiga pappor och ätit god pasta. Vilket härligt väder det är!!! Sensommar sol som lyser över landet. Härligt! Ska ut till landet på lördag...hoppas vädret stannar kvar tills dess.

Det blir svårt att få till ett vårbarn...eller så får vi vänta tills nästa sommar för att fixa till det.

• Blivande Fru Stålhandske

Era hästar kan jag inte relatera till något annat än då jag tittade på när mina vänner red uppvisningar i mellanstadiet.. Är livrädd för hästar, skulle krävas höga summor innan jag frivilligt sätter mig på en hästrygg!

Har precis kommit hem från gymmet efter en timme av lite improviserad cirkelträning med blivande maken, det kändes skönt att arbeta musklerna lite, de har blivit försummade den sista tiden.

Lapinette; Jag har sett i flera trådar att du och din make försöker få barn nu, hoppas att det tar sig snart. Som Roslagsbrud sa: det finns ju elva andra utmärkta månader att få barn!
    Men jag måste hålla med om att jag gärna hade sluppit att vara höggravid under de heta sommarmånaderna, tycker så synd om alla blivande mammor som går omkring och stånkar i värmen...

Barn ska vi absolut ha, men det får nog vänta lite, det är vi rörande överens om. Vi är ju så unga fortfarande!
    Men det är klart att det suger i baby-tarmen när man jobbar med babykläder hela dagarna, speciellt när man granskar alla plagg för de nyfödda raringarna, de är ju så minimala!
    Jag tänker absolut bli en Polarn o Pyret mamma, fast helst en Ralph Lauren Baby- mamma, bebisar ska väl också vara välklädda?
    Min sambo är lite prylgalen så om jag känner honom rätt så tar hand om resten av inköpen. Han har redan upptäckt www.dadgear.com, så han kommer säkerligen att utrusta både honom och babyn till fullo!

Gemma, mår du bättre?
    Jag ser potentiella smittorisker överallt här i Kina och bär på mig våtservetter vart jag än går, men det går självklart inte att skydda sig mot allt här, då skulle man inte kunna gå utanför dörren. och det vore ju tråkigt, tänkt så mycket man skulle missa! :)

• Blivande Fru Stålhandske

Förresten flickor, vad har ni för förlovnings och vigselringar? och vad har era män?

Har börjar leta på allvar nu efter en förlovningsring och då borde man ju lämpligast ha en matchande vigselring i åtanke.. Men det finns ju så mycket fint så jag vet inte vart jag ska börja.. dessutom ändras min smak varje dag, känns det som!

Vilket lyxproblem... ;)

• Izunia

Lapinette jag som tänker som du hade väntat till nästa midsommar! ;)

jag haller pa att ändra lite i bloggen...har fatt problem! :[
    Men där är bara 2 bilder..

försök att ga in om en stund..det kanske funkar da..fler har haft problem att komma in nu..

www.wedding.blogg.se/

Svar på tråden Summan av allt