mlu: Sååå spännande! Hör av dig om du vill ha tips och råd, det är ju det vi är till för ;)
Yepp, jag köpte min klänning på BB. Gick dit för att de hade Alberta Ferretti men de satt bedrövligt på mig. Monique Lhuillier satt däremot som en handske. Tyckte jag alltså, men expediten skickade myndigt iväg mig till Rigby & Peller där jag pressades ner i en korsett i stl. 70A av en stabbig, argsint dam. Sen satte de fast kuddar och grejer. Visst, lite finare blev man ju, men trots att jag lydigt köpte alla de rekommenderade prylarna (förutom skorna från Rickard Shah - gick till ett läskigt men aningen billigare ställe som hette Ivory istället) lät jag korsetten ligga kvar i påsen. Där ligger den än. Man vill ju känna sig BEKVÄM i ett plagg som man ska gå omkring i under närmare 17 timmar...
Stålis: Fick en stooor fruktpåse med pomelo, apelsiner, citroner, äpplen, kiwi och grapefrukt. C-vitamintema alltså.
Big Love handlar om Mormoner i Utah, som lär vara mormonernas högsäte. Enligt vissa uppgifter finns det fortfarande runt 40.000 personer i USA som lever i polygama, äktenskapsliknande förhållanden, trots att polygama äktenskap varit förbjudna sedan 1800-talet. Jag tittade såklart färdigt på boxen för länge sen... det är så spännande med deras vardagsdramer och hur de försöker leva vanliga liv, under så udda förhållanden.
Har du köpt boxen?
Izunia, grattis till nya jobbet!! Ska ni flytta till Schweitz båda två eller ska du pendla? Är det tyska eller franska delen?
Nu ska jag belöna mig (gick till skolan och skrev ett prov, trots att jag inte är frisk) med - guess what - en DVD.
Kram, G