• Izunia

Summan av allt

Gemma! Jag och A har precis tittat pa the Movie pa er sida!! wow!!! vilket jobb!! helt underbart!

• Izunia

filmen var helt fantastisk! verkligen!
    jag har en .com adress... väldigt lätt. men det är bara en sida som sedan länkas till programmet där jag gjort hemsidan. Men nu vill jag slippa alla reklamer och helst inte betala för att slippa det! ;)

• Izunia

Gemma jag kan göra flera sidor gratis i samma program som den med naglarna, men jag har av nan dum anledning bestämt mig för att lära mig nat nytt i annat program :)
    Har laddat ner Dreamweaver nu sa jag hoppas det löser sig..för spray var värdelöst!

Pa bröllopet hade jag och Andi gjort en slide show med bilder som visades hela kvällen. Bilder av oss och av vara gäster.
    A Bestman hade ocksa gjort en med musik, skithäftig om A.

Igar blev det brända köttbullar för mig...jag säger inte mer..

• Izunia

oj nu har jag inte varit inne pa ett tag...haller pa att göra en ny hemsida och jag har verkligen sjunkit in i träsket.. Sitter klistrad framför datorn manga timmar om dan! Nagon här inne som är duktig pa Dreamweaver?? :?

Lapinette lycka till med budgivningen!! Jag är faktiskt glad att vi inte bor i stockholm. man blir ju ruinerad!

• Izunia

gemma...hemsida harn är full bilder nu men jag kan inte publicera den än...snart!!

Trollsländan: Tack!! :)
    Jag hade en väldigt lang slöja, kantad av kristaller. jag älskade den. Lite romantiskt med längre slöjor tycker jag. Personligen gillar jag inte alls. Men smaken som baken! :D

• Izunia

hej hej tjejer.. ni har skrivit sa mycket att jag inte vet var jag ska hoppa in..
    Jag ser att ni pratar föräldrar/svärisar..

Min mamma bor jättenära och vi har en nära relation. Mina föräldrar har varit skilda sen jag var typ 2 men han har alltid funnits när och jag star honom väldigt nära. Pappas flicka!
    Min mamma är väldigr snäll och försöker alltid att hjälpa till, och jag tror att det är därför vi alltid kommer i konflikter.
    Pappa och jag brukar komma bättre överens. Jag är dessutom enda barnet.

mina svärisar är väldigt snälla..men nu när de var här gick dem mig pa nerverna. Jag sprang och städade hela tiden (hatar när det är stökigt och smutsigt) och de skitade ner konstant! Deras rum sag ut som en explosion i ett rum hos en 14 arig pubertets flicka! Sedan är det faktum att vi än inte fatt en bröllopspresent....

Lapinette...4 mille för en 3:a hade jag aldrig gett...jag vet att stockholm är mkt dyrt. Är det samma priser runt om sthlm ocksa? Hoppas ni hittar nat p

• Izunia

Brud_juni2007 jag kan lova att det var pafrestande...min familj är inte alls som deras..(min nya! ;))

Lapinette, jag resonerar precis som ni! Vi köpte hellre en dyrare lägenhet med billigare hyra. Man betalar ju hellre sig själv!
    Jag är jätteledsen ang din far.. Jag hoppas verkligen att allt löser sig. Kanske senare än du tänkt dig, men det finns säkert en anledning till att allt händer. Jag är ocksa riktigt ledsen att min far inte kunde närvara pa bröllopet.

Ni far tänka framat..var ska ni aka istället? Vi ska ju pa karibien kryssning i dec! Det kanske kan vara nat? :)

• Izunia

jag kan säga att jag provade 1 klänning innan jag köpte min (som jag dessutom aldrig provade innan jag beställde!). Jag provade den senare i Sydney när vi var där. :)

Jag har vänner i Tanzania och dem älskar ju det! Där finns safari och bad ja.

• Izunia

Grattis Lapinette!!! Cheers to you!!

Svar på tråden Summan av allt